Det har jag jag.

Men det var nåt år sedan nu.
Det har jag jag.
Subsonic skrev: ↑fre 30 aug 2019, 14:02Som sagt finns ju finfina restauranger i meatpacking district, mindre än en halvtimmes promenad söderut. Men min erfarenhet är att det rent allmänt är lätt att hitta bra och prisvärd mat på Manhattan.blackparkas skrev: ↑tor 29 aug 2019, 13:57Inget vettigt köttställe på Manhattan, gärna max 30 min gångavstånd från New Yorker men inget krav..
Litet fel ände av ön, men den kanske bästa hamburgare jag ätit var på Brother Jimmy's BBQ. Trivselslitet kött- och burgarställe. Det är några år sedan, då låg de på 1485 2nd Ave men jag tror inte de finns kvar där. Hemsidan säger 181 Lexington Ave numera, förhoppningsvis gör de inte sämre mat idag.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
jaja, skyll dej själv...du vet ju hur poppis det är med skjutningar nu för tiden så..,-Dblackparkas skrev: ↑fre 30 aug 2019, 16:57 China-Town är med på listan.
Oroa dig inte.
Fast det känn ännu mer frestande att dra till Jersey nu när man vet att du kommer gå bananas….![]()
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Kom loss i motocross..