Priserna inkluderar inte frakt. De kan däremot diskuteras vid snabb affär eller om du köper flera saker samtidigt.
* Cajon AA Meinl, kan kopplas till förstärkare, inklusive softcase: 700:-* Liten hemmaförstärkare/högtalare Kustom KBA30 700:-
* Liten förstärkare/högtalare som även kan gå på batteri, Vox DA5. 500:-
* Säljer jag också min Tama akustisk gitarr, stålsträngad. Den har en löstagbar ljudhålsmick som i så fall följer med samt ett semi-case, för tunna strängar på just nu, men fantastiskt ljud ändå: 7000:-
* b][såld][/b] Fender special, Duff Mcagan signature Mexico, inklusive Fender hard case, strap och straplocks
* [såld] Avbandad bas där ställena efter banden behöver fixas, softcase och strap följer med
* [såld] Ibanez akustisk bas med inbyggd mick (välkänd från Glanshammars kök) inklusive strap
* [såld] Fender, stratocaster elgitarr USA-byggd, inklusive strap och Fender hardcase: 9000:-
* [såld] Fafner I förstärkare, med rack
Finns i Nacka.
Fixar bilder samt serienummer vid önskemål. Allt är i fint skick, mest använt hemma för finlir. Finns lite ställ till bas/gitarr och sånt som jag slänger med också om någon är snabb. Samma sak med några softcase.