Hata........

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
gäst

Hata........

Inlägg av gäst »

LÄXOR!! :evil: Vår lärare har gett oss en uppgift till veckan efter sportlovet! Hur jäkla puckad får man va!! När det är lov ska man softa! Dessutom har vi matteprov nästa vecka, men det gör inget...men djeffla fördjupnings uppsats om franska revolutionen gahhhH! *Spottar ut mina aggressioner* *Pustar ut*
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++

Inlägg av macahan »

Ja, inte blir det bättre med fritiden när du börjar jobba.. det lovar jag.
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

Njut medan du kan, sen börjar verkligheten...
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Gäst

Inlägg av Gäst »

Sportlov?
gäst

Inlägg av gäst »

GrafZeppelin skrev:Sportlov?
ja...du vet...lovet då alla åker iväg på skidresa med familjen o har det så mysigt...dricker varm choklad o har på sig fem lager tröjor, svettas ihjäl, går ut o åker skidor, ramlar omkull, fryser ihjäl, går in, dricker varm choklad, åker hem...
Användarvisningsbild
Diesel
Medlem++

Inlägg av Diesel »

+1
Gear:
Squire vintage modified P-bas, ESP J-4, Albin Hagström 2x15"

http://klassikerutmaningen.se
gäst

Inlägg av gäst »

Diesel skrev:
+1
Vad fanken heter det hos er då??
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++

Inlägg av macahan »

JOBBA heter det hos oss.. man har inte sportlov när man jobbar.
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

AH! Det är DÄRFÖR de här arbetsbefriade ynglingarna postar så vansinnigt den här veckan!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
gäst

Inlägg av gäst »

macahan skrev:JOBBA heter det hos oss..
Hahahah...jahaja...men jag är ju knatte o går i skolan och vi knattar har nåt som heter "lov". Det betyder att man är ledig! men det ordet verkar inte finnas i vuxenvärlden :wink:
Användarvisningsbild
Diesel
Medlem++

Inlägg av Diesel »

TDHP skrev:
AH! Det är DÄRFÖR de här arbetsbefriade ynglingarna postar så vansinnigt den här veckan!
Jag har inte sportlov.. jag är hemma sjuk

men jag kanske inte räknas som yngling längre..
Gear:
Squire vintage modified P-bas, ESP J-4, Albin Hagström 2x15"

http://klassikerutmaningen.se
gäst

Inlägg av gäst »

TDHP skrev:
Hahah menar du mej då? :roll: jesaiah har skrivet jäklarns mycket oxo...men han har faktiskt inte lov :roll: men han skolkar i stället...nu ska jag till tandläkarn! Wish me good luck! :D
Användarvisningsbild
Svensson
Forumvärd

Inlägg av Svensson »

Ähh låt grabben ha sin läxångest nu. Fy f-n vad glad jag är över att slippa franska revolutionen! :nickar:
It don't mean a thing if it ain't got that swing!

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

Svensson skrev:Ähh låt grabben ha sin läxångest nu. Fy f-n vad glad jag är över att slippa franska revolutionen! :nickar:
Ajaj. Här blev jag sugen på att skriva ett långt inlägg om nöjet och nyttan med att läsa historia. Det är som på Autobahn; vill du ta dig snabbt framåt så måste du titta mest i backspegeln!
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

Inlägg av the_great_alfonzo »

¨Jag som har skrivit ovanligt lite den här veckan! Kan ju bero på att jag hade sportlov förra veckan dock :wink: Har inte hunnit ställa om mej riktigt än :oops: Men jag är på väg upp igen minsann!
gäst

Inlägg av gäst »

the_great_alfonzo skrev:¨Jag som har skrivit ovanligt lite den här veckan! Kan ju bero på att jag hade sportlov förra veckan dock :wink: Har inte hunnit ställa om mej riktigt än :oops: Men jag är på väg upp igen minsann!
Keep going! Men erkänn...man bara ger inte en så pass stor uppgift till veckan efter ett lov!! (Vi har haft ett par dagar innan lovet att jobba med det) Det är rätt kasst gjort tycker jag :roll:
gäst

Inlägg av gäst »

200071 skrev:
Svensson skrev:Ähh låt grabben ha sin läxångest nu. Fy f-n vad glad jag är över att slippa franska revolutionen! :nickar:
Ajaj. Här blev jag sugen på att skriva ett långt inlägg om nöjet och nyttan med att läsa historia. Det är som på Autobahn; vill du ta dig snabbt framåt så måste du titta mest i backspegeln!
Hah! Klockrent citat :wink:
Användarvisningsbild
Seaweed
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Seaweed »

Läxor, vad är det? Känns som det var 100 år sedan jag gjorde en läxa.
Bas > distpedaler > stor förstärkare
Användarvisningsbild
Steve
Medlem

Inlägg av Steve »

Seaweed skrev:Läxor, vad är det? Känns som det var 100 år sedan jag gjorde en läxa.
Samma här och då va d ändå bara ett och ett halvt år sen jag tod studenten
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Fan vad skönt att bara ha ett arbete om franska revolutionen att bekymra sig för.

Och jag vill också ha lov! Det var alldeles för länge sen sist. Om man inte räknar de här senaste veckornas arbetslöshet som lov iofs. Fast nej. På ett lov är man helt jäkla ledig och behöver inte bekymra sig om nånting. 8)
gäst

Inlägg av gäst »

Hellish skrev:Fan vad skönt att bara ha ett arbete om franska revolutionen att bekymra sig för.

Och jag vill också ha lov! Det var alldeles för länge sen sist. Om man inte räknar de här senaste veckornas arbetslöshet som lov iofs. Fast nej. På ett lov är man helt jäkla ledig och behöver inte bekymra sig om nånting. 8)
Förutom franska revolutionen, en engelska bok som jag måste läsa ut o skriva bokrecension på och så matteprovet :roll: plus att jag missade ett spanska prov innan lovet, eftersom jag var sjuk :roll:
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Hehe... Men de där läxorna är ju ändå förmodligen rätt snabbt gjorda när man väl lägger manken till.
gäst

Inlägg av gäst »

Hellish skrev:Hehe... Men de där läxorna är ju ändå förmodligen rätt snabbt gjorda när man väl lägger manken till.
nja, det beror på hur mycket man anstränger sig och är villig att göra...
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

rumpeldunken skrev:
Hellish skrev:Hehe... Men de där läxorna är ju ändå förmodligen rätt snabbt gjorda när man väl lägger manken till.
nja, det beror på hur mycket man anstränger sig och är villig att göra...
Var det inte det jag sa då? 8) :D
Skriv svar