Använd typ 5 gånger å en är i nyskick, rätta bilder kommer så klart
Låter fantastiskt bra och är sjukt lättarbetad
Byten/delbyten kan förstås vara av intresse
6000kr med rack, router ock frakt kanske?

Tramsfieldflower skrev: ↑tor 19 aug 2021, 11:11 Kittlar enormt, men efter-semester-plånboken tycker att jag hellre skall sälja grejer än köpa.![]()
Jo, man kunde ju önska det...Roborock skrev: ↑tor 19 aug 2021, 11:30Tramsfieldflower skrev: ↑tor 19 aug 2021, 11:11 Kittlar enormt, men efter-semester-plånboken tycker att jag hellre skall sälja grejer än köpa.![]()
![]()
Aha, ok!
Skojade bara , jag har iof inte panik på något sätt, så vill du ha den så kan jag spara den till dig tills kassan är påfylldfieldflower skrev: ↑tor 19 aug 2021, 11:32Jo, man kunde ju önska det...Roborock skrev: ↑tor 19 aug 2021, 11:30Tramsfieldflower skrev: ↑tor 19 aug 2021, 11:11 Kittlar enormt, men efter-semester-plånboken tycker att jag hellre skall sälja grejer än köpa.![]()
![]()
Tror bara Ipad som mixer, men jag tror att din egen monitor lyssning går att styra från android....
Tror den funkar med det mesta faktiskt.Roborock skrev: ↑tor 19 aug 2021, 11:43Tror bara Ipad som mixer, men jag tror att din egen monitor lyssning går att styra från android....
Kan mycket väl vara så, jag har bara haft den i replokal och ett gig, provat som ljudkort snabbt, så jag kan den inte as bra, men den låter bra och är smidig , till och med jag som inte kan sånt här fick den att låta brafieldflower skrev: ↑tor 19 aug 2021, 11:56Tror den funkar med det mesta faktiskt.Roborock skrev: ↑tor 19 aug 2021, 11:43Tror bara Ipad som mixer, men jag tror att din egen monitor lyssning går att styra från android....
Presonus var ganska "äpplifierade" innan, men iom den här serien började de med ny kontrollmjukvara som stödjer även Windows och Android.
Men jag kan ha fel - ta inte mitt ord utan undersök.