Musikbörsen öppnar i S-vall
- Ivanhoe
- Medlem
Musikbörsen öppnar i S-vall
I november öppnar Musikbörsen i Sundsvall. Jocke från gamla Börsen/4Sound öppnar butik på Köpmangatan.
Fender P, Fender J, Spector Legend Classic, Ibanez SR505, Fender Bassman 100, Bassman 410, Aguilar TH 500, Aguilar GS 410, EBS HD-350, Acoustic 220,
- anthax
- Medlem+
Re: Musikbörsen öppnar i S-vall
Trevligt, då får det bli en resa norrut framöver. 

Lestrange Jazz 5:a , VT Bass, Riedmar, TKS 1158
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
- hitman
- Medlem++
Börsen i Västerås har hållit på ett tag sedan nystarten och det verkar gå bra, de såg riktigt nöjda ut när jag var där och handlade. Tror den butiken gick med vinst i alla år - gurkstaden har nu två livs levande musikaffärer!
Fender P-bas '76, HPD P51-bas Warmoth-hals, Bjärton kontra 50-talet, HPD bandlös P-bas, Yamaha RBX 375, SD Curlee/Hondo II, basukulele samt hembyggd elkontra.
EBS Reidmar250, TKS 1x12", fEarful 15", EBS Microbass II.
VÅGA VÄGRA VOLVO !!!
EBS Reidmar250, TKS 1x12", fEarful 15", EBS Microbass II.
VÅGA VÄGRA VOLVO !!!

- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
Typiskt, i morgon börjar de utförsäljningen av Östmans musik som kursade i början av juni...
Kul att Sundsvall får en butik igen.
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
Kul att Sundsvall får en butik igen.
- blackparkas
- Medlem++++
Det var på tiden!
De skulle väl ha startat för ett tag sedan redan egentligen om jag förstått saken rätt, men det kom en liten pandemi i vägen...
MrBaloo: De fick inget napp om att nån annan drar igång alltså. Trist!
Men det blir väl lite så när tom skolor och studieförbund skickar våra skattepengar till Tyskland...
De skulle väl ha startat för ett tag sedan redan egentligen om jag förstått saken rätt, men det kom en liten pandemi i vägen...
Men det blir väl lite så när tom skolor och studieförbund skickar våra skattepengar till Tyskland...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- mrbaloo
- Medlem++
- Kontakt:
Ja, och jag som skulle in i butiken och handla på kvällen samma dag de slog igen dörren.blackparkas skrev:Det var på tiden!
Nu känns det inge vidare att gå in och köpa saker på utförsäljning. Men å andra sidan köper jag ju lokalt om jag går dit. För jag har envetet väntat på att de (förhoppningsvis) skulle öppna igen. Därför har jag inte handlat det jag behövde någon annanstans heller.