jesaiah skrev:okej, tänk på det nästa gång du är på toa.
Will do...Jag passar på nu faktiskt Strax tillbaks...Förresten...Verkar som att det är du o jag som nördar skiten hahah..hmm...här på PB just nu En jäkla massa inlägg
Jag ska förmodligen dit även om jag kanske tycker att dom
tillhör ett av dom banden som egentligen gjort sitt... (precis som 95% av alla banden som spelar på sweden rock)
jag har sett kiss fyra gånger sedan deras "återförening" och förutom deras europapremiär i Donnington så har det varit rätt dålig klass på konserterna faktiskt. nästan samma låtar varje gång (något att jämföra med ex pearl jam som har 90% av deras låtkatalog med sig på turné) vilket tyder på att dom är rätt keffiga tycker jag.
så, jag ska inte ner...inte ens om jag fick betalt.
Nån mer än jag som är trött på alla småungars "höhöhöhöhö-Kiss-ööööh-fattar-ni?-KISS-höhöhö-som-urin-ni-vet?-skämt"?
Förövrigt så kanske jag glider ner till Stadion och kollar om det finns en billig svartabörsenplåt att få tag i. Kanske. Inte mitt favoritband men kul att ha sett cirkusen.
Ni har väl sett deras fantastiska intervju från innan "Farewell":roll:-turnén när dom lovar dyrt och heligt att det här är det allra sista dom nånsin gör, punkt, slut, stjärnstopp, världsapromiss?
Johannes skrev:Nån mer än jag som är trött på alla småungars "höhöhöhöhö-Kiss-ööööh-fattar-ni?-KISS-höhöhö-som-urin-ni-vet?-skämt"?
Förövrigt så kanske jag glider ner till Stadion och kollar om det finns en billig svartabörsenplåt att få tag i. Kanske. Inte mitt favoritband men kul att ha sett cirkusen.
Haha ja, även om jag drog ett "skämt" tidigare i tråden, men det var mest, bara för att.