Jag har en liten nybörjarfråga angående stallkåpan på basar.
Sliter det mycket på kroppen när man hela tiden måste skruva väck kåpan när man ska byta strängar?
Har sett att det finns kåpor som är "öppna" rakt igenom, men alla är ju inte sådana.
Fråga angående kåpa
- rabski
- Medlem
- Liten
- Hedersmedlem
Re: Fråga angående kåpa
Inget som lite "tant"-petare/tändstickor inte kan fixa med åren!rabski skrev:Jag har en liten nybörjarfråga angående stallkåpan på basar.
Sliter det mycket på kroppen när man hela tiden måste skruva väck kåpan när man ska byta strängar?
Har sett att det finns kåpor som är "öppna" rakt igenom, men alla är ju inte sådana.

- Chriller
- VIP medlem
Tänkte dra något skämt om att skaffa en gryta stor nog för att koka strängarna så du inte behöver hålla på att byta, men jag fick inte till nån riktigt bra formulering där det framgick att man kokade hela basen med strängarna på plats.
Och så roligt blir det ju inte när man måste förklara sina skämt.
Näh så att....eh....ja....vi säger så.
- Kale
- Medlem+
Har man tillräckligt stor kåpa så kan man koka allt i den...Chriller skrev:Tänkte dra något skämt om att skaffa en gryta stor nog för att koka strängarna så du inte behöver hålla på att byta, men jag fick inte till nån riktigt bra formulering där det framgick att man kokade hela basen med strängarna på plats.