Mina personliga favoriter är Pink Floyd - Money, BB King - Stand By Me (lite klischévarning på dom två

Zillentaler Schürzenjäger - Zillentaler Hochzeitsmarch får mig att rysa varje gång.Seaweed skrev:Så, vilken sång med tillhörande basgång får er att rysa varje gång ni hör den?
Johannes skrev:Min personliga favoritbasgång: Thunderstruck med AC/DC. Fram till refrengen är den hur bra som helst, sedan spårar den ur och det blir lite för många toner för min smak.
MARTIN!!! för helvete !!basmartin skrev:Zillentaler Schürzenjäger - Zillentaler Hochzeitsmarch får mig att rysa varje gång.Seaweed skrev:Så, vilken sång med tillhörande basgång får er att rysa varje gång ni hör den?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KIuc--KS_2M[/youtube]
Ryste det för mycket?broder blues skrev:MARTIN!!! för helvete !!basmartin skrev:Zillentaler Schürzenjäger - Zillentaler Hochzeitsmarch får mig att rysa varje gång.Seaweed skrev:Så, vilken sång med tillhörande basgång får er att rysa varje gång ni hör den?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KIuc--KS_2M[/youtube]
Allt med Cliff Williams är ju helt mästerligt!Johannes skrev:Man kan aldrig ha för många basgångstrådar.
Min personliga favoritbasgång: Thunderstruck med AC/DC. Fram till refrengen är den hur bra som helst, sedan spårar den ur och det blir lite för många toner för min smak.
It's been done! Kontra, congas o 2 nylonsträngade ak.gitarrer + vokalissaSvensson skrev:Jag brukar köra den på kontran som uppvärmning.AntonJohansson skrev:Så fruktansvärt uttjatad! Men jag älskar den!!![]()
Dancing in the moonlight - Thin Lizzy![]()
Den låten tror jag skulle funka lite halvjazzig med kontra!
Coolt! Jag kan tänka mig att det funkar!dereborn skrev:It's been done! Kontra, congas o 2 nylonsträngade ak.gitarrer + vokalissaSvensson skrev:Jag brukar köra den på kontran som uppvärmning.AntonJohansson skrev:Så fruktansvärt uttjatad! Men jag älskar den!!![]()
Dancing in the moonlight - Thin Lizzy![]()
Den låten tror jag skulle funka lite halvjazzig med kontra!