ThinLizzy skrev:Jag kör med rätt gamla grejer Förstärkaren är en transistorförstärkare från 70-talet på 100w och högtalaren är en Fane 15" på 150w. Duger bra för en 16-åring
Audex är ju läckra, lite avundsjuk...
Lars
Men Lars då, det är ju inte vintage med transistorer.....
ThinLizzy skrev:Jag kör med rätt gamla grejer Förstärkaren är en transistorförstärkare från 70-talet på 100w och högtalaren är en Fane 15" på 150w. Duger bra för en 16-åring
Lars
Jag har en moddad Audex du kan få billigt! Eller byta mot nåt du har liggande, eller avräkning på kommande reparationer.
Lars
Men Lars då, det är ju inte vintage med transistorer.....
Nu är äntligen min rigg komplett......
Har letat efter stärkare som passar både min smak å plånkan sedan sommarn och nu e letandet över..... för stunden. (och jag tänker inte be om ursäkt för den dåliga bilden...)
orvil skrev:Nu är äntligen min rigg komplett......
Har letat efter stärkare som passar både min smak å plånkan sedan sommarn och nu e letandet över..... för stunden. (och jag tänker inte be om ursäkt för den dåliga bilden...)
Fungrim skrev:Plockade ut marcbass gamla Peavey 410TX från bussgods idag (kom snabbt, inga problem). Så nu har jag en rigg att åtminstone repa och göra smågigg på.
orvil skrev:Nu är äntligen min rigg komplett......
Då har äntligen sista pusselbiten fallit på plats.
-72 Bassman 100 och en Marshall 1552 2x15.
Fattar inte hur man har kunnat lira på GK och Trace, rör is the stuff.
MikeO skrev:Då har äntligen sista pusselbiten fallit på plats.
-72 Bassman 100 och en Marshall 1552 2x15.
Fattar inte hur man har kunnat lira på GK och Trace, rör is the stuff.