Slår jag 200 är jag nöjd

Nä, allvarligt så blir det nog inga poäng att tala om.
Kul att träffa folk från PrataBas
GrafZeppelin skrev:Guitarowner, du är tydligen också gammal champ så vi hoppas du tar med ögonbindel!
Ännu coolare med egen bowlingskjortadereborn skrev:Det är inte så falrigt som det låter.... I vår "gubbklubb" ger vi varandra en sån här utrustning när man fyller 40. Jag fick dessutom ett spärrklot... Snittar precis över 100 poäng. Men det är coolt att ha egna skor!
Jag kan!GrafZeppelin skrev:Nytt försök, vad sägs om onsdag kväll den 27:e februari?!?
Jag sitter som på nålar. Fast bara till onsdag.Geddy_Lee skrev:Ska Stockholmarna verkligen lyckas få till en träff?
Det är spännande!
Och att det ska krävas en göteborgare för att det ska bli av överhuvudtaget...Svensson skrev:hahaha! När ni äntligen kommer till skott så blir det träff på en sketen pizzeria! Ni är ju för f-n i Stockholm!
När jag pendlade till Tjockhult i två år så skyllde jag iaf på ett fruntimmer.basmartin skrev:Och att det ska krävas en göteborgare för att det ska bli av överhuvudtaget...Svensson skrev:hahaha! När ni äntligen kommer till skott så blir det träff på en sketen pizzeria! Ni är ju för f-n i Stockholm!