Vad ska du ta med till Örebro?
- Diesel
- Medlem++
- Athe
- Medlem+
- blackparkas
- Medlem++++
Athe skrev:Hade jag haft bil så hade jag kunnat ta med min Ampeg BA115 combo, men det blir nog att jag tar tåget så jag kan bara ta med mig 1 styck bas, vet inte vilken jag ska ta..
Du har kvar din Ampeg alltså?
Den är ju rätt intressant för min del måste jag säga, om man kan trycka på nåt med den vill säga...

Men jag ska inte tvinga dig att ta bilen...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- hosse
- Medlem+++
då åker båda med! en i hardcase och en i gigbag. lägger inte gärna gigbagen i takboxenmicro skrev:Två basar finns det plats för, ev blir det takbox också om det behövshosse skrev:beroende på hur mycket plats det finns i ekipaget jag åker med så tar jag med den vita tradera-basen (ska moddas en hel del) och eventuellt min Highway One jazz. fast det beror på hur mycket plats det finns.

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Diesel
- Medlem++
det spelar väl ingen roll?hosse skrev:då åker båda med! en i hardcase och en i gigbag. lägger inte gärna gigbagen i takboxenmicro skrev:Två basar finns det plats för, ev blir det takbox också om det behövshosse skrev:beroende på hur mycket plats det finns i ekipaget jag åker med så tar jag med den vita tradera-basen (ska moddas en hel del) och eventuellt min Highway One jazz. fast det beror på hur mycket plats det finns.
är det inte en punk-bas?
- hosse
- Medlem+++
den ser SLITEN ut, men den ska inte se FÖRSTÖRD ut.Diesel skrev:det spelar väl ingen roll?hosse skrev:då åker båda med! en i hardcase och en i gigbag. lägger inte gärna gigbagen i takboxenmicro skrev:Två basar finns det plats för, ev blir det takbox också om det behövshosse skrev:beroende på hur mycket plats det finns i ekipaget jag åker med så tar jag med den vita tradera-basen (ska moddas en hel del) och eventuellt min Highway One jazz. fast det beror på hur mycket plats det finns.
är det inte en punk-bas?

www.chucknorrisfacts.com
-
- Medlem++
Jag ska till Stockholm nästa vecka, jag kan ta med toppen då, hehe =)JunJun skrev:Har snackat lite med Geddy angående att få med sig en Classic 450 topp och en 8x10 om plats finns till träffen. Alla som bor i sthlm och har plats i bilen för en sån rigg för gärna höra av sig till mig så ska ja se till att den finns till erat förfogande..
maila mig på peter(kanelbulle)bass.se
Fender - Squier - Tobias - Gibson - Ampeg
- Sunken
- Medlem++
- Kontakt:
- Athe
- Medlem+
Oh ja den är kvar:) Jag fick känslokramper och kunde inte (och kan fortfarande inte) bestämma mig för om jag ska låta den gå eller inteblackparkas skrev:Athe skrev:Hade jag haft bil så hade jag kunnat ta med min Ampeg BA115 combo, men det blir nog att jag tar tåget så jag kan bara ta med mig 1 styck bas, vet inte vilken jag ska ta..
Den är ju rätt intressant för min del måste jag säga, om man kan trycka på nåt med den vill säga...

Men jag ska se om jag kan ordna bil på nåt sätt (har ingen egen

Yamaha RBX JM2
Bee Stinger 6:a
Ashdown ABM 500 EVO, Ashdown ABM 410T.
Bee Stinger 6:a
Ashdown ABM 500 EVO, Ashdown ABM 410T.
- blackparkas
- Medlem++++
Jag tror att ALLT är intressant.Foxbat skrev:Har ingen aning om vad som ska med än. Nån som vill testa något av det jag har? Nyfiken på vad det blir för låda till EBS-riggen? 810 el. 410?
För min egen del iaf Ibanez EB:n och Marshallriggen t.ex.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
- Punkster
- Medlem+++
Jag äger också en sån, och den finns ju liksom redan på plats... Tar med den om så önskas.blackparkas skrev:Athe skrev:Hade jag haft bil så hade jag kunnat ta med min Ampeg BA115 combo, men det blir nog att jag tar tåget så jag kan bara ta med mig 1 styck bas, vet inte vilken jag ska ta..
/Linus
- blackparkas
- Medlem++++
...
Senast redigerad av blackparkas den tor 28 feb 2008, 20:21, redigerad totalt 1 gånger.
- blackparkas
- Medlem++++
Punkster skrev:Jag äger också en sån, och den finns ju liksom redan på plats... Tar med den om så önskas.blackparkas skrev:Athe skrev:Hade jag haft bil så hade jag kunnat ta med min Ampeg BA115 combo, men det blir nog att jag tar tåget så jag kan bara ta med mig 1 styck bas, vet inte vilken jag ska ta..
Ah!
Just det! Det är bra!
Men om man blir sugen på att köpa....
Bästa vore om man kunde testa skiten ur en innan april...!
- Punkster
- Medlem+++
Börsen brukar ha dom på lager. Dom har ju kostat billigt sen i somras...blackparkas skrev:Punkster skrev:Jag äger också en sån, och den finns ju liksom redan på plats... Tar med den om så önskas.blackparkas skrev:Athe skrev:Hade jag haft bil så hade jag kunnat ta med min Ampeg BA115 combo, men det blir nog att jag tar tåget så jag kan bara ta med mig 1 styck bas, vet inte vilken jag ska ta..
Ah!
Just det! Det är bra!
Men om man blir sugen på att köpa....
Bästa vore om man kunde testa skiten ur en innan april...!
Och för att vara en liten sketen 100w combo så går det att pressa ganska mycket ur den. Räcker och bli över i repan, och då repar vi HÖGT.
/Linus
- blackparkas
- Medlem++++
Börsen i Gävle har ingen hemma iaf. Får hoppas på att komma uppåt Hudik nå´t tag, de har inne vet jag.
- Noelredding
- Medlem++
Trodde itne jag skulle vara med på träffen först men nu när jag har blivit erbjuden skjuts och allt så kan jag inte motstå! Ska bara informera föräldrarna först men jag är nästan säker på att jag får lov! 

Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
- kanifflesmannen
- Medlem+
Oj, oj, oj!
Nu får man ju mindervärdeskomplex när man ser alla prylar som ska tas med...
Ska försöka få Yamahabasen färdigslipad och betsad så att jag kan ta med den. Funderar på att byta mikar i den så man kan kanske hitta något att byta till sig eller nåt.
Sen får väl Stingrayen åka med kanske.
Annars har jag inte så mycket, en Hartkerigg som inte är så spännande. Inga pedaler.
Ja, ja...
Vi ses där!
Nu får man ju mindervärdeskomplex när man ser alla prylar som ska tas med...
Ska försöka få Yamahabasen färdigslipad och betsad så att jag kan ta med den. Funderar på att byta mikar i den så man kan kanske hitta något att byta till sig eller nåt.

Sen får väl Stingrayen åka med kanske.
Annars har jag inte så mycket, en Hartkerigg som inte är så spännande. Inga pedaler.
Ja, ja...
Vi ses där!

Manne Basic XLR- Yamaha BBN5 - Fender precision - Fender Kingman - Squier Cklassic Vibe
Jazz, Hiwatt B40 köksstärkare.
Ashdown MAG300EVO II med Hartke VX115, Sunn 4x10. PrataBasdist nr 3, Boss SYB-5, Ampeg PF-500, TKS 212
http://irenepanik.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jazz, Hiwatt B40 köksstärkare.
Ashdown MAG300EVO II med Hartke VX115, Sunn 4x10. PrataBasdist nr 3, Boss SYB-5, Ampeg PF-500, TKS 212
http://irenepanik.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Foxbat
- Medlem++
- Noelredding
- Medlem++
Oj, det där hamnade i fel trådNoelredding skrev:Trodde itne jag skulle vara med på träffen först men nu när jag har blivit erbjuden skjuts och allt så kan jag inte motstå! Ska bara informera föräldrarna först men jag är nästan säker på att jag får lov!

Men om jag får gå kommer jag iaf ta med min Yamaha BB614 och Kasuga Jazzbas (förutsatt att det finns plats i bilen).
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
- BBQV
- Forumvärd