Låg dollar, köp köp köp!

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++

Inlägg av FreCKo »

Vad jag fick reda på så förväntar sig de flesta större bolagen att dollarn sjunker till under 6kr det här året för att sen komma tillbaka och stabilisera sig runt 6.3kr...

Dock gissar jag på att den kommer att gå ner till ungefär 5.7 innan den stannar.
gäst

Inlägg av gäst »

FreCKo skrev:Vad jag fick reda på så förväntar sig de flesta större bolagen att dollarn sjunker till under 6kr det här året för att sen komma tillbaka och stabilisera sig runt 6.3kr...

Dock gissar jag på att den kommer att gå ner till ungefär 5.7 innan den stannar.
Jajamän!! Lagom tills jag ska dit, som sagt 8) Perfekt timing :wink: Hoppas jag hittar nåt kul att ta med mej hem :D En gammal shleten P-bas vore inte helt fel :roll:
vox2000
Medlem

Inlägg av vox2000 »

http://www.tradera.com/Ernie_Ball_Music ... n-57490094

Hoho, skulle ju vara kul att ha en bas som har lite historia. Men Göteborg är sjujävla långt.
Free your mind
and your ass will follow
gäst

Inlägg av gäst »

vox2000 skrev:http://www.tradera.com/Ernie_Ball_Music ... n-57490094

Hoho, skulle ju vara kul att ha en bas som har lite historia. Men Göteborg är sjujävla långt.
Njae...Kul o kul...Den borde va extra sliten med massa gig i bagaget...Fast iofs "extra bas". Kanske inte då :roll: HAR HAN INTE GÅTT MED PÅ 9500! Det va som.. :shock:
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem

Inlägg av Geddan »

Den får gärna hålla sig nere ett tag till.
Jag planerar en baskropp från Warmoth och en kamera till hösten.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
vox2000
Medlem

Inlägg av vox2000 »

rumpeldunken skrev:
vox2000 skrev:http://www.tradera.com/Ernie_Ball_Music ... n-57490094

Njae...Kul o kul...Den borde va extra sliten med massa gig i bagaget...Fast iofs "extra bas". Kanske inte då :roll: HAR HAN INTE GÅTT MED PÅ 9500! Det va som.. :shock:
Om den gått som extrabas är den väl inte primär bas = inte använd? Yes, no? Synd att den finns i Göteborg, för det är exakt en sån jag letar efter.
Free your mind
and your ass will follow
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

En svart Stingray med lönnbräda?
Då har du tur för det är ju den vanligaste varianten som finns.
Lär inte vara något problem med att hitta en för dig.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++

Inlägg av hosse »

Geddy_Lee skrev:Den får gärna hålla sig nere ett tag till.
Jag planerar en baskropp från Warmoth och en kamera till hösten.
jag tycker man ska få betalt för att ta emot en dollar. för 1000 dollar får du en svensk krona. det vill jag se.

:wink:
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Skriv svar