Ashdown MAG 300 SÅLD
- Micael
- Medlem+
Ashdown MAG 300 SÅLD
Ashdown MAG 300 topp i bra skick säljes. 2000 eller bud. Finns och kan ev provas i Degerforstrakten.
Senast redigerad av Micael den tis 11 mar 2008, 16:40, redigerad totalt 1 gånger.
- Geddan
- VIP medlem
Re: Ashdown MAG 300 säljes
Problemet är att många köpte sina nya, med fuktskadad wellpapp, här på forumet för ett halvår sen för 1´600 spänn,toothpastemicael skrev:Ashdown MAG 300 topp i bra skick säljes. 2000 eller bud. Finns och kan ev provas i Degerforstrakten.
så jag rekomenderar Vendolin.

"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Micael
- Medlem+
Re: Ashdown MAG 300 säljes
Ja, ja. Det var väl därför jag drog till med "eller bud". Om ingen köper den så bygger jag en till liten rigg runt den.daionsavage skrev:ack ja, och jag skall snart försöka att kränga min MAG 300 -jag med! Men jag hoppas på blocket. (jag köpte den i affär innan jag hittade forumet!Geddy_Lee skrev:Problemet är att många köpte sina nya, med fuktskadad wellpapp, här på forumet för ett halvår sen för 1´600 spänn,toothpastemicael skrev:Ashdown MAG 300 topp i bra skick säljes. 2000 eller bud. Finns och kan ev provas i Degerforstrakten.
så jag rekomenderar Vendolin.)
- Micael
- Medlem+
Om det tar såpass lång tid så att jag hinner spara tusen kronor till, sälja min nuvarande bas, köpa fender jag vill ha, och sen spara ihop till tvåtusen kronor, så vore det perfekt!toothpastemicael skrev:Det här kan ta tid, vettu...MrFredrik skrev:Men bajs, jag vill ha en Mag 300 som bara den!
Men jag har inte pengar att lägga på det för tillfället.

haha
- hosse
- Medlem+++
tjäna lite snabba cash dåMrFredrik skrev:Om det tar såpass lång tid så att jag hinner spara tusen kronor till, sälja min nuvarande bas, köpa fender jag vill ha, och sen spara ihop till tvåtusen kronor, så vore det perfekt!toothpastemicael skrev:Det här kan ta tid, vettu...MrFredrik skrev:Men bajs, jag vill ha en Mag 300 som bara den!
haha

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- blackparkas
- Medlem++++
Haha hur?hosse skrev:tjäna lite snabba cash dåMrFredrik skrev:Om det tar såpass lång tid så att jag hinner spara tusen kronor till, sälja min nuvarande bas, köpa fender jag vill ha, och sen spara ihop till tvåtusen kronor, så vore det perfekt!toothpastemicael skrev:Det här kan ta tid, vettu...MrFredrik skrev:Men bajs, jag vill ha en Mag 300 som bara den!
haha

- Micael
- Medlem+
- Micael
- Medlem+
Ett förtydligande: Jag skrev det där från mobilen så det blev lite kort. Det är inte många som är intresserade så det är troligt att den kommer med till Örebro. Det kan väl då vara läge för intresserade att prova om du gillar ljudet för jag tycker att min ABM 500 låter så mycket bättre (jag gillar rent ljud).toothpastemicael skrev:nej då, den är kvar.MrFredrik skrev:BUMP
Är den såld än?!
Det kan vara så att jag har pengar riktigt snart!
- hosse
- Medlem+++
en kompis till mig är sugen, hans bud är 1700 kr. PM:a om det är intressant.
www.chucknorrisfacts.com
- hosse
- Medlem+++
råna en värdetransport, verkar poppis nuförtiden.MrFredrik skrev:Haha hur?hosse skrev:tjäna lite snabba cash dåMrFredrik skrev:Om det tar såpass lång tid så att jag hinner spara tusen kronor till, sälja min nuvarande bas, köpa fender jag vill ha, och sen spara ihop till tvåtusen kronor, så vore det perfekt!toothpastemicael skrev:Det här kan ta tid, vettu...MrFredrik skrev:Men bajs, jag vill ha en Mag 300 som bara den!
haha
www.chucknorrisfacts.com
- Micael
- Medlem+
- Micael
- Medlem+