Ni hajar ju ingenting...
Det är som fotboll fast med skridskor och klubba och mindre boll.
Fast inte lika fjolligt och det blir mål under matcherna....
Härligt Geddan!
Då blir det väl kanske nå´n Örebro-resa i vinter då!
Värvar ni Fosshaug månne?
Hehehe.... jag hoppas innerligt att Byn åker ut redan imorgon!
Mycket talar för det men jag gissar på att de kommer vilja spela så månag matcher som möjligt... 5 semifinalmatcher istället för 3 ger ganska skapligt tillskott till klubbarna eftersom de får en varsin hemmamatch extra.
Jag hoppas alltså på Sandviken-Västerås i final, och att Sandviken blir det vinnande laget.
Det är deras tur nu.
Det häftiga med bandy är ju att det spelas utomhus, men nu när det börjar fjantas med inomhusbandy har mitt intresse dött. Sen går det ju inge vidare för Falu BS heller.
Ja, inomhus är inte kul...
Edsbyns lill-lada är ju helt värdelös att titta på bandy i och Västerås "ABB arena" verkar ju vara ganska så korkat byggd...
Dock så behövs det ju för att få någorlunda träningar och matcher. Säsongen kan ju även förlängas något.
Det syns ju på Edsbyn att hall har haft betydelse om man säger så...
dereborn skrev:Vi skyller på att Bollnäs inte har nån hall, va...?
Hehe... självklart....
Nej. JAG skyller på att grabbarna har totalt värdelös inställning och haft en totalt inkompetent tränare som inte lyckats förmå spelarna att ta tag i matcherna och göra det dom ska.
Det är för lite hjärta och vilja.
För lite Hårdrock!
Vad är det för fel på Västeråsarna egentligen???
Leda med 3-0 (0-3) och släpper upp Edsbyn till 4-3?
Kan man inte göra mål annat än på hörnor så ska man banne mig spela något annat än bandy....
Förstöra sporten sådär borde vara olagligt!
Vad fånigt!
Nu kommer Edsbyn vinna SM-guld för 5:e året i rad, vilket SKA vara helt omöjligt med tanke på hur överlägsna Sandviken varit denna säsong, men jag lovar er nästan.... Kommer bli mer psykisk match på studan på söndag än något annat...
Vad är det för fel på Västeråsarna egentligen???
Leda med 3-0 (0-3) och släpper upp Edsbyn till 4-3?
Kan man inte göra mål annat än på hörnor så ska man banne mig spela något annat än bandy....
Förstöra sporten sådär borde vara olagligt!
Vad fånigt!
Nu kommer Edsbyn vinna SM-guld för 5:e året i rad, vilket SKA vara helt omöjligt med tanke på hur överlägsna Sandviken varit denna säsong, men jag lovar er nästan.... Kommer bli mer psykisk match på studan på söndag än något annat...
Det är så tråkigt.... VSK era sopprötter!!
På söndan är finalen historia. Lördag 15.00.
Och du parkas! Jag hade varit lika nöjd om Bollnäs vart i final..
Gillar de gamla kulturlagen från skogen.