jag måste ha hattar!
- hosse
- Medlem+++
jag måste ha hattar!
har inget att samla på förutom basar så jag måste börja samla på hattar!
hittar bara en bra butik online och där var alla hattar svindyra. nån som vet nån affär som har ett bra utbud?
hittar bara en bra butik online och där var alla hattar svindyra. nån som vet nån affär som har ett bra utbud?
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Fisken
- Medlem+
Re: jag måste ha hattar!
.....Haha, hattar?.. Varför då?hosse skrev:har inget att samla på förutom basar så jag måste börja samla på hattar!

- Geddan
- VIP medlem
Gå till nån second-hand affär o kolla ifall dom har nåt...Annars finns det väl kanske nån hatt eller två i nån vanlig klädaffär...men hatt-affär vet jag inte om det finnshosse skrev:har inget att samla på förutom basar så jag måste börja samla på hattar!

- knedy
- VIP medlem
- melodika
- Medlem+
Vad har du för storlek?hosse skrev:har inget att samla på förutom basar så jag måste börja samla på hattar!
Jag är med hattbrukare och har oxå haft svårt att hitta bra hattar billigt. Köpte senaset hatten i London, där kryllar det av godsaker.
Det finns en bra hattaffär i Kalmar, ska kolla upp vad den heter.
Har ett bra utbud och kärringen som har affären syr upp hattar efter önskemål om man vill det.
- newheartshadow
- VIP medlem
+1 på den, iofs letar jag mest hattar på second hand och nu för tiden har jag rätt långt hår (läs även tjockt) så det blir svårt att hitta nåt som passar.knedy skrev:Jag har försökt bli hattbrukare men alla hattar jag hittar visar sig vara för små. Jag önskar mitt huvud var mindre.
Men även vanliga butiker har för små sizes tycker jag, både på bredden och höjden (djupet?)
Hittade denna manchesterläckerhet på marknad i sthlm förra sommarn:

O hallonsoda is the shit! Inge snack om saken.
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
- Diesel
- Medlem++
- Marshall
- VIP medlem
- Klopper
- Hedersmedlem
Tips!knedy skrev:Jag har försökt bli hattbrukare men alla hattar jag hittar visar sig vara för små. Jag önskar mitt huvud var mindre.
http://www.head-hunter.com/tsantsa.html
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
-
- Kontot är inaktiverat
- broder blues
- Medlem++
Klassiker på gång känner jag.
Hört i herrekiperingsaffären.
- Har ni mössor?
- Nej, men vi har hatt.
Hört i herrekiperingsaffären.
- Har ni mössor?
- Nej, men vi har hatt.
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
- BassiLow
- Medlem++
Du e göteborgare va ?
jag vet var hönö ligger
jag vet var hönö ligger
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- broder blues
- Medlem++
Och teckenfunktionen i forumet har du koll på oxåBassiLow skrev:Du e göteborgare va ?
jag vet var hönö ligger
Fender friend & resident bluespolis