Marshall 1x15 har jag aldrig sett!
Vart fick du tag i den??
Ska du sälja den nå´n gång så MÅSTE jag få första tjing.
Sälj den till mig NU... så kan du ha kvar Tokai:en ett tag...
-72 Orange OR120, -73 Orange OR120, -74 Hiwatt DR103, Marshall 2x15", Marshall 1x15". 1x15" lådan kan tilläggas att den har ett Sidewinderelement på 250w och är den grymmaste lilla låda jag hört! Levererar nått så inni satan
något jag undrar över som finns på min låda också, varför blir det "avtryck" av högtalarna i fronttyget?
blackparkas skrev:Marshall 1x15 har jag aldrig sett!
Vart fick du tag i den??
Sälj den till mig NU... så kan du ha kvar Tokai:en ett tag...
Modellen heter 1550, jag köpte den av Mr. Persson och svaret om försäljning blir NÄ! Denna låda är så smidig så med nån av topparna blir den perfekt vid smågiggen nästan som en combo
FreCKo skrev:något jag undrar över som finns på min låda också, varför blir det "avtryck" av högtalarna i fronttyget?
Den börjar bli till åren och håller på att bli gråhårig Det är damm och skit som kommer ut ur lufthålet (kallas det för baffel måntro?) som gör avtrycket på högtalartyget.
bootsy skrev:
peppe skrev:
Bootsy, om du kommer och hämtar grejerna så får du dem.
Tack gärna, Peppe!
Kallas inte det där att luras? Mamma sa att man inte fick göra det
lowfreq skrev:
blackparkas skrev:Marshall 1x15 har jag aldrig sett!
Vart fick du tag i den??
...och jag föreslår budgivning OM du ska sälja den!
Bjud på vetja! Får jag nog helvetes mycket kan jag ju alltid ändra mig
Ps. Föreslår att budgivning sker någon annastans än här så vi inte sabbar tråden helt!
Och jag som just bestämt mig att jag trivs nog bra med min Mesa Buster för att sluta sukta efter Hiwatt....sen EN BILD TILL på Glommers snyggaste rigg....jävla skit.
blackparkas skrev:Vart tvungen att knäppa nytt på älsklingarna, dom såg ut att trivas så ikväll:
".....det börjar verka kärlek banne mig"
Tjusigt, läckert och coolt!
När du som mest håller på att fundera över vad som saknas i ditt ljud
Så ser du din trogne rigg som står där i en dunkel vrå
Den ler lite sorgset mot dig med sina stora 15" ögon
Och viskar med sin basiga stämma....bättre än mig kan du väl inte få?
(Sorry.....blev lite poetisk så här på morronkulan, men det var ju en sån bra bild!)
blackparkas skrev:Vart tvungen att knäppa nytt på älsklingarna, dom såg ut att trivas så ikväll:
".....det börjar verka kärlek banne mig"
Tjusigt, läckert och coolt!
När du som mest håller på att fundera över vad som saknas i ditt ljud
Så ser du din trogne rigg som står där i en dunkel vrå
Den ler lite sorgset mot dig med sina stora 15" ögon
Och viskar med sin basiga stämma....bättre än mig kan du väl inte få?
(Sorry.....blev lite poetisk så här på morronkulan, men det var ju en sån bra bild!)
mikkejohansson skrev:Och jag som just bestämt mig att jag trivs nog bra med min Mesa Buster för att sluta sukta efter Hiwatt....sen EN BILD TILL på Glommers snyggaste rigg....jävla skit.
Liten skrev:Nu fattar jag varför du är missnöjd med distljudet sprakas..
I ditt fall skulle jag investera i en:
Haha!
Vad ska jag men pallen till?
Har mina öron ungefär i jämnhöjd med toppen.
Är dock lite trångt i repan i just den delen av den där vi repar så jag får stå så nära vilket är lite synd...
Tror det kan vara micken i P-basen också som förstör lite kanske.. det låter 1000 ggr bättre med Ric:en nämligen..