Holmberg Rackcase shockmount
- FreCKo
- Medlem++
Holmberg Rackcase shockmount
Får jag rätt pris så säljer jag rackcaset, har ingen användning för ett så stort case.
8HE högt shockmounted rackcase från Holmberg. Shockmounten gör att allt i racket ligger mysigt och skyddat, och det är ett jävligt robust case. Sitter hjul på caset.
Skickar även med en 2HE hög racklåda man kan använda för lite allt möjligt.
Skicket är väl sjysst, det är ju giggat med och sitter klistermärken på men man kan nog putsa bort det värsta. Foton kommer i helgen.
Priset om jag fattat det rätt är runt 6-7K nypris, racklådan ligger väl på 1500-2000kr nypris?
Kan även ta inbyten/delbyten såsom pedaler, basdelar, mindre rackcase (behöver inte vara shockmount) på 4HE... Eller annat skoj!
8HE högt shockmounted rackcase från Holmberg. Shockmounten gör att allt i racket ligger mysigt och skyddat, och det är ett jävligt robust case. Sitter hjul på caset.
Skickar även med en 2HE hög racklåda man kan använda för lite allt möjligt.
Skicket är väl sjysst, det är ju giggat med och sitter klistermärken på men man kan nog putsa bort det värsta. Foton kommer i helgen.
Priset om jag fattat det rätt är runt 6-7K nypris, racklådan ligger väl på 1500-2000kr nypris?
Kan även ta inbyten/delbyten såsom pedaler, basdelar, mindre rackcase (behöver inte vara shockmount) på 4HE... Eller annat skoj!
- FreCKo
- Medlem++
Skicket är kanonbra, förutom kosmetiskt!
Alla lister är raka, alla låsningar tajta, allt funkar som det ska. Tar man bort klistermärken o flygplatstejper o tvättar av med förtunning så blir det anständigt, maskerar sen man alu-listerna o blåser på 2 lager svart sprejfärg på resten så blir det i toppskick.
Men mycket mesigare.
Alla lister är raka, alla låsningar tajta, allt funkar som det ska. Tar man bort klistermärken o flygplatstejper o tvättar av med förtunning så blir det anständigt, maskerar sen man alu-listerna o blåser på 2 lager svart sprejfärg på resten så blir det i toppskick.
Men mycket mesigare.
- FreCKo
- Medlem++
Och jag som undrade varför jag aldrig gjorde bra ifrån mig som säljare...dereborn skrev:Skicket är kanonbra, förutom kosmetiskt!
Men mycket mesigare.

- hosse
- Medlem+++
det kan ge lite fel vibbar att gå på Åhlens och köpa nagellacksborttagare.dereborn skrev:
Eller så tjackar man "Nail Polish Remover" på Åhlens sminkavdelning. Lite dyrare om man räknar per liter, men om du inte använder så ofta så...
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
Äh, är man rockstar så är man! Det svarta nagellacket går bort direkt med sånt!hosse skrev:det kan ge lite fel vibbar att gå på Åhlens och köpa nagellacksborttagare.dereborn skrev:
Eller så tjackar man "Nail Polish Remover" på Åhlens sminkavdelning. Lite dyrare om man räknar per liter, men om du inte använder så ofta så...

- Klopper
- Hedersmedlem
Beckers NT63! Luktar lemur men torde kirra jobbet!dereborn skrev:Färghandeln. Funkar inte med lacknafta eller alifatnafta. Thinner eller förtunning ska det vara. Kan finnas på hobbyaffärer också.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- Diesel
- Medlem++
- FreCKo
- Medlem++
Den här åker snart ut på vendolin, har egentligen ingen användning för den och det är därför jag säljer den, men jag tar givetvis också delbyten och inbyten! Inget i förstärkarväg, har ni något vänsterhänt är jag intresserat eller bara allmänt med prylar (pedaler, strömförsörjning till pedaler, rackmonterade roliga saker, delar till mitt warwick-projekt), HÖR AV ER! Annars behåller jag allting