Den osminkade sanningen.....
I ytterst tveksam belysning, utan blixt, reflex i ugnens glas, sittandes på golvet, och med dåligt grep om kameran. Joråsatte..
Då blir det suddigt och så...
Men så är jag ju inte världens skarpaste människa heller så.
Jag ser så dryg ut på kort så om ni vill ha en fantombild så får väl Knedy knåpa ihop något via photoshop...
Mitt signalement:
Kastanjbrunt hår för tillfället, lång lugg, högt hårfäste
Bärnstensgula ögon (ja faktiskt)
Lätt oval huvudform
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
Gunnar89 skrev:Jag ser så dryg ut på kort så om ni vill ha en fantombild så får väl Knedy knåpa ihop något via photoshop...
Mitt signalement:
Bärnstensgula ögon (ja faktiskt)
Lätt oval huvudform
Jag tänker alltid att det är du på avataren innan jag kommer på att det väl är han John Illsley?
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
ff´s pfyrix skrev:Den osminkade sanningen.....
I ytterst tveksam belysning, utan blixt, reflex i ugnens glas, sittandes på golvet, och med dåligt grep om kameran. Joråsatte..
Japp vi brukar ha tulpaner på golvet också...
Kul med en bild på den blivande blingbling basistan!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
ff´s pfyrix skrev:Den osminkade sanningen.....
Japp vi brukar ha tulpaner på golvet också...
Kul med en bild på den blivande blingbling basistan!
Kul å kul.. mest i förebyggande syfte...*garvar*
Mmmm planerandet är igång. Efter lite mått från en annan riktig skönhet så ska det inhandlas STOR rulle papper å sen ska här skissat fullskala...Moouhahahaha..
ff´s pfyrix skrev:
Mmmm planerandet är igång. Efter lite mått från en annan riktig skönhet så ska det inhandlas STOR rulle papper å sen ska här skissat fullskala...Moouhahahaha..
Skall det bli många basar?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Gunnar89 skrev:Jag ser så dryg ut på kort så om ni vill ha en fantombild så får väl Knedy knåpa ihop något via photoshop...
Mitt signalement:
Bärnstensgula ögon (ja faktiskt) Lätt oval huvudform
Gunnar89 skrev:Hahahahahahaha nej, jag lovar, det är inte jag på avataren men jag har faktiskt ett brittiskt utseende...
så????
Eller......
sorry, knedy, inte hästsvans men suveränt bra försök. Jag har typ en sån där frisyr som clapton hade kring 1992 då han spelade unplugged... sätt dit en sån och sänk min ålder till 19.
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
broder blues skrev:
och med mycke skägg ibland då här
Tvättat nyllet i väteperoxid?