blackparkas skrev:Haha! Jag tycker Ola är en riktig surpitt.... men det är jag det...
Schysst iaf att det gick att lösa!
Fick du pruta lite eller?
Han kanske hade en bra dag.
Nä, det var 25-års-jubileumspriset jag fick betala + 99 spänn i frakt. Jag är mycket nöjd, 13 loppor för en sprojlans ny Stingray i precis den färgen jag vill ha. Garanti och allt sånt också. Ibland måste man ha lite flax. Jag myser som en katt i solen just nu.
Nu ska jag bara hitta en Aguilar AG 500 till bra pris så är min värld komplett. För tillfället.
blackparkas skrev:13k?
Dom tog 12 för den när det var nattöppet... men det kanske inte var samma pris som jubileumspriset med andra ord...
Men 13 k för en spritt ny Stingray är riktigt bra!
Gratulerar!
Ja, men 12'9 då, han sa att det inte var några 10000 iaf. Jag kan inte göra annat än att lita på han. 40% rabatt får man väl vara nöjd med. Och skulle jag sälja den i dag får jag minst igen pengarna, om man tittar på vad folk försöker sälja dem för på Vendolin och Blocket.
blackparkas skrev:13k?
Dom tog 12 för den när det var nattöppet... men det kanske inte var samma pris som jubileumspriset med andra ord...
Men 13 k för en spritt ny Stingray är riktigt bra!
Gratulerar!
Ja, men 12'9 då, han sa att det inte var några 10000 iaf. Jag kan inte göra annat än att lita på han. 40% rabatt får man väl vara nöjd med. Och skulle jag sälja den i dag får jag minst igen pengarna, om man tittar på vad folk försöker sälja dem för på Vendolin och Blocket.
12.900 är bra pris helt klart.
På Nattrean kostade den 12000, 12000 prick. Jag var där. Det var det jag syftade på. Sägs att flera börsen och nå´n 4-soundbutik hade dem för 10000 dessutom.... det är snuskigt bra priser...