NEEEEEEEEEEJ! VARFÖR!! NES....

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
gäst

Inlägg av gäst »

Svarte_Jack skrev:Jag har två. Det ena ska jag modda så inihelvete jävla mycket.
Näää! Sälj till mej istället :roll:
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++

Inlägg av Svarte_Jack »

Visst. Det är trasigt. Därför det ska moddas. Jag ska försöka laga skiten med hjälp av öl och internet.
gäst

Inlägg av gäst »

Svarte_Jack skrev:Visst. Det är trasigt. Därför det ska moddas. Jag ska försöka laga skiten med hjälp av öl och internet.
Jahaja :D
Lycka till...Undrar hur detta kommer sluta! :lol:
Masayo
Medlem++

Re: NEEEEEEEEEEJ! VARFÖR!! NES....

Inlägg av Masayo »

rumpeldunken skrev:NEEEEEEEEEJ! VARFÖR HÄNDER DETTA JUST MIG!! :cry:
Såg ett NES (Nintendo Entertainment system, eller 8-bitars som det kallas) med, tror det var 5st, finfina spel och två st handkontroller för 500:- eller högstbjudande, idag. När jag kommer hem och ska ringa så är annonsen borta!!! Fanfanfan... :cry:
Jag som har letat så länge efter ett billigt och så händer detta! Jag som vill ha ett :cry:
Någon som möjligen hann se denna annons och skrev upp telefon numret?
Tror hon hette Marie S..nånting, i Katrineholm och annonsen var utlagd på blocket. Eller var det rent utav någon på forumet som just förstörde en veckas skönhets-sömn, genom att köpa det?

Såhär ser nostalgispelet ut:
Bild
Det där hände mig förra helgen fast då handlade det om en Hagström III gitarr för 2100! :x
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++

Inlägg av Svarte_Jack »

Till er som har problem med att behöva blåsa och sånt så kan jag tipsa er om att kolla upp hur man gör ren connectorn och övriga kontaktytor. Det är nästan jämt där problemen sitter.
gäst

Inlägg av gäst »

Gunnar89 skrev:Det där hände mig förra helgen fast då handlade det om en Hagström III gitarr för 2100! :x
Då vet du hur det känns! Jävligt surt!! :evil:
Masayo
Medlem++

Inlägg av Masayo »

rumpeldunken skrev:
Gunnar89 skrev:Det där hände mig förra helgen fast då handlade det om en Hagström III gitarr för 2100! :x
Då vet du hur det känns! Jävligt surt!! :evil:
Japp, håller med till 100%! :wink:
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
Skriv svar