Skämma ut sig på provspelning.
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- fieldflower
- Hedersmedlem
Grattis Fisken!!!Wall skrev:Grattis!Fisken skrev:Det gick ju ganska så bra.. Är med i bandet.
Jag tycker i alla fall att dem är ganska så duktiga. I alla fall dugliga för mig..
Ska bli kul att spela mer med dom.
Var ändå inte så nervös när jag kom dit och det gick ju bra och så.. Och dom var schyssta.
(visst menar du Coca Cola...?)Fisken skrev:Trummisen bjöd på cola, hehe!![]()
Lycka till!
Önskar,
/Wall
Den andra sortens Cola anänder man väl bara mot laggande trummisar, eller?

Medlem i PB50+
- newheartshadow
- VIP medlem
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
Den här tråden har jag missat! Grattis!
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Valle
- VIP medlem
Spela grundton brukar jag också göra när jag får nya låtar, sen får man gå hem och reflektera över ackord och färgningar, men sen.Fisken skrev: Haha, inte precis. Gitarristen visade mig hur jag kunde spela.
Och så spelade jag grundtonerna i ackorden han spelade.
Grattis! Hoppas ni får kul tillsammans...!
- guitarowner
- Medlem+
- Cuba
- VIP medlem
- Liten
- Hedersmedlem
- Fisken
- Medlem+
Blir tyvärr inget.ZoggeY skrev:Fan va kul! Lycka till och se till att ni spelar in något vi kan lyssna på.
Efter att jag har funderat ett tag så har jag bestämt mig för att hoppa av. Visst båda är schyssta och lagom duktiga. Men det känns ändå inte rätt.
Har spelat med dom 2 gånger nu, man kanske tycker att jag borde ge dom en till chans åtminstonde. Men nää, det känns inte rätt, så jag tänker inte fortsätta.
- ZoggeY
- Medlem+
:/ Hoppas du hittar något annat trevligt band som passar dig bättre då!Fisken skrev:Blir tyvärr inget.ZoggeY skrev:Fan va kul! Lycka till och se till att ni spelar in något vi kan lyssna på.
Efter att jag har funderat ett tag så har jag bestämt mig för att hoppa av. Visst båda är schyssta och lagom duktiga. Men det känns ändå inte rätt.
Har spelat med dom 2 gånger nu, man kanske tycker att jag borde ge dom en till chans åtminstonde. Men nää, det känns inte rätt, så jag tänker inte fortsätta.
- 200071
- Hedersmedlem
Det är lysande! Nu har du fixat en audition, fått "jobbet" och dessutom valt att hopp av!Fisken skrev:Blir tyvärr inget.ZoggeY skrev:Fan va kul! Lycka till och se till att ni spelar in något vi kan lyssna på.
Det bör höja självförtroendet avsevärt!!
- fieldflower
- Hedersmedlem
Exakt!200071 skrev:Det är lysande! Nu har du fixat en audition, fått "jobbet" och dessutom valt att hopp av!Fisken skrev:Blir tyvärr inget.ZoggeY skrev:Fan va kul! Lycka till och se till att ni spelar in något vi kan lyssna på.
Det bör höja självförtroendet avsevärt!!
Hoppa av några till så är du oövervinnerlig!!!
Skämt åsido - synd att det inte funkade.
Hoppas du hittar nåt annat kul band.
Medlem i PB50+
- whatawaste
- Medlem++