hosse skrev:Vilka vinner allsvenskan i fotboll då?
Falu BS
Falu RF menar du väl!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
macahan skrev:Du vet han "äntligen hemma killens" fjolligare brorsa..
Liten anekdot angående Anders Timell. När jag gick på KomVux 1991 så jobbade han i kaffeterian och krängde negerbollar och kaffe och berättade för alla att hans bror var känd minsann.
En dag så försökte han sig på en sexistisk kommentar till en vältrimmad .
puma som gick på samma kurs som undertecknad.
Hon gav honom bara en kort blick och sa: -Jag trodde killar skulle ha bredare axlar än höfter.
Sen sa han inte flaska efter det...he he
[quote="Randy "SilverBack&"]När jag gick på KomVux 1991 så jobbade han i kaffeterian och krängde negerbollar och kaffe och berättade för alla att hans bror var känd minsann.
En dag så försökte han sig på en sexistisk kommentar till en vältrimmad .
puma som gick på samma kurs som undertecknad.
Hon gav honom bara en kort blick och sa: -Jag trodde killar skulle ha bredare axlar än höfter.
Sen sa han inte flaska efter det...he he [/quote]
daionsavage skrev:Vänta bara tills Friska Viljor går upp i Allsvenskan...
Nänä.. Kommer att lysa med min frånvaro i vilket fall som helst. Har ett par polare som lirat i FV när det gick som bäst för dem, jag var inte där då heller. Jag HAR dock sett en match med Själevads damlag när de var uppe i allsvenskan. Mest för att bästa polarens syrra var lagkapten. Fotboll är så sjukt tråkig sport.
daionsavage skrev:Vänta bara tills Friska Viljor går upp i Allsvenskan...
Nänä.. Kommer att lysa med min frånvaro i vilket fall som helst. Har ett par polare som lirat i FV när det gick som bäst för dem, jag var inte där då heller. Jag HAR dock sett en match med Själevads damlag när de var uppe i allsvenskan. Mest för att bästa polarens syrra var lagkapten. Fotboll är så sjukt tråkig sport.
Friska Viljor hade två bra spelare när jag såg dom på Strandvallen. Daniel Theorin och en kenyan på mitten, Sunguti eller nåt hette han.