OK, inget bastillbehör om man inte räknar funktionen "fotografera basar".
Det är alltså ett CAnon D60 kamerahus med tillhörande batterigrepp. Vi kan inte jämföra priser men detta hus kostade 40.000 för fyra år sedan. Tekniken har sprungit ikapp och denna modell har 6 Megapixels upplösning men en hel del andra funktioner man inte finner på alla vardagskameror idag.
Huset är i absolut mint condition och om ni vill ha ett reservhus för en bra penning är detta ett klipp. Ge mig 2.500 så bjuder jag på frakten
Senast redigerad av MALA den sön 30 mar 2008, 21:19, redigerad totalt 1 gånger.
Jepp, så är det. Jag har köpt en Eos 400 så det är därför jag säljer, köpte D60 ny ur ett konkursbo för 5000 för ett år sedan. 2.500 är bra pris, annars behåller jag den
Nåja, får väl iaf träffa Dereborn nästa fredag efter hans gig med Håret.
Tillägg: Hade jag haft möjligheter att utöva amatörfotografering så hade jag ställt mig tvåa i kön på huset, men dessvärre är det en av sakerna man får prioritera bort för tillfället.
blackparkas skrev:Ni verkar ha det så trevligt där nere!
Tillägg: Hade jag haft möjligheter att utöva amatörfotografering så hade jag ställt mig tvåa i kön på huset, men dessvärre är det en av sakerna man får prioritera bort för tillfället.
blackparkas skrev:Ni verkar ha det så trevligt där nere!
Matte skrev:
EDIT:
Läste på lite om kameran och backar så foxbat står på tur (vill ha fullstor sensor....)
Då snackar vi feeeeta pengar..
funny alfonzo in the house...
Jag vet, men det finns möjlighet att hitta en EOS 5:a för överkomliga pengar eller en EOS 1:mark I eller II med lite tur. Känns lite lagom B att behöva uppdatera objektivparken för att komma ner i de brännviderna man gillar mest (vidvinkel är min melodi....)
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..