det är ett måste. världens godaste läsk.blackparkas skrev:Men hallå?
Dr Pepper då?
Finns det öht i Öret?
Dricka till PrataBas-Träffen
- hosse
- Medlem+++
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Geddan
- VIP medlem
Allrighty!dereborn skrev:Visst! Kanon!Geddy_Lee skrev:... för att stilla den våldsamma anhopning av mail jag fått från LFSB (Lobbyisterna För Staropramens Bevarande) köper jag med en låda Staro
...
Men om du tänker efter, Peter, så blir det nog lite klent med EN låda, va? ("den våldsamma anhopning av mail jag fått")
Jag lovar att köpa med mej det som ev blir över på 2-3 lådor Staro.
Sssssssssstaro....my precioussssss.......
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
Geddy_Lee skrev:Allrighty!dereborn skrev:Visst! Kanon!Geddy_Lee skrev:... för att stilla den våldsamma anhopning av mail jag fått från LFSB (Lobbyisterna För Staropramens Bevarande) köper jag med en låda Staro
...
Men om du tänker efter, Peter, så blir det nog lite klent med EN låda, va? ("den våldsamma anhopning av mail jag fått")
Jag lovar att köpa med mej det som ev blir över på 2-3 lådor Staro.
Sssssssssstaro....my precioussssss.......

- Geddan
- VIP medlem
Jag styr upp det.
Känns som att vi inte ska snöa in för mycket på biran, när det gäller Träffen.
Fokuset ligger väldigt långt ifrån det när det gäller inriktingen på helgen.
Det var jag som började med att posta tråden...
Men nu har jag fått den hjälp jag behövde.
Tackar Tackar!

Känns som att vi inte ska snöa in för mycket på biran, när det gäller Träffen.
Fokuset ligger väldigt långt ifrån det när det gäller inriktingen på helgen.
Det var jag som började med att posta tråden...
Men nu har jag fått den hjälp jag behövde.
Tackar Tackar!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Geddan
- VIP medlem
- maltjik
- Medlem+
ah. den blandnignen missade jag. kanske var därför jag inte föll för smaken.newheartshadow skrev:joo då, ihop med nån fulwhiskey (valfri blended) var vaniljcolan svinbra!maltjik skrev:oooo "artificially & naturally flavored" inte illa!
dr pepper och cherry coke är ju smarrigt, men vaniljcolan var ju ingen höjdare, så man kan ju undra hur det där smakar? tappar väl tänderna och får diabetes efter en klunk... hehe

ovation magnum II | peavey mk IV | lab series 2x15"
- Diesel
- Medlem++
SKa nog åka ett gäng till finland nästa helg.. men då har vi 13 mil och det är mest för resans skull än för de kronor man spararhosse skrev:frågar man folk här nere så är nog inställning precis tvärtom. det är jädrigt praktiskt att ta en dag och fylla upp lagret så att säga.Svensson skrev:Utslaget på ett år är det fan inte många spänn man tjänar på att hämta ölen från Tyskland såvida man inte är storkonsument. Om man sedan tycker att det är trevligt med en Tysklands Weekend och orkar släpa hem några lådor öl i samband med det så kan man ju se det som en viss förtjänst.
Jag tror dock att det är som allt annat. Finns det öl hemma så dricker man mer, samma sak med vindunkar, jättechipspåsar, 2 liters Coca Color etc etc.
men åker inte ni där uppe till Finland och köper brännvin? det är väl hyfsat billigt där också?
- Liten
- Hedersmedlem
- Diesel
- Medlem++
- hosse
- Medlem+++
Diesel skrev:har du tatuerings-kit med till träffen?Liten skrev:Jag tatuerar bättre om jag får dricka staropramen!
You don't whant my rippens plå-tats!
hoppas jag inte. det kan sluta väldigt obehagligt.
www.chucknorrisfacts.com
- hosse
- Medlem+++
några öl senare hos tatueraren så blir det en warwick bestyckad med dubbeldildosTDHP skrev:Hmmm... Jag har alltid velat ha en P-bas tatuerad över bröstkorgen...

www.chucknorrisfacts.com
- Geddan
- VIP medlem
- knedy
- VIP medlem
- JMP
- Medlem+
- TDHP
- Forumvärd
Kanot! Bättre släpa sedlar än öl!Geddy_Lee skrev:Nu har jag beställt 10 lådor "bira" och 3 lådor Staro.
5 lådor CocaCola är oxå beställt.
Hoppas nu att ni inte alla släpar med sig egen öl och sen står jag där.
Det kommer ju att vara rätt mycket att släpa på ändå...
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- broder blues
- Medlem++
Omg.. Min inre syn... Alfons rusar runt som en övervarvad sockerstinn femåring. Jag rekommenderar sele och löplina under träffen.the_great_alfonzo skrev:Jayyu!!Geddy_Lee skrev: 5 lådor CocaCola är oxå beställt.
Skaffa killen ett wireless kit oxå så kommer han att lira på varenda bas med blocks som inte e fastskruvad i marken.
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
-
- VIP medlem
Jag tar med en fallskyddsele och lite löplina så fixar vi det!broder blues skrev:Omg.. Min inre syn... Alfons rusar runt som en övervarvad sockerstinn femåring. Jag rekommenderar sele och löplina under träffen.the_great_alfonzo skrev:Jayyu!!Geddy_Lee skrev: 5 lådor CocaCola är oxå beställt.
Skaffa killen ett wireless kit oxå så kommer han att lira på varenda bas med blocks som inte e fastskruvad i marken.

- broder blues
- Medlem++
LinkMatte skrev:Jag tar med en fallskyddsele och lite löplina så fixar vi det!broder blues skrev:Omg.. Min inre syn... Alfons rusar runt som en övervarvad sockerstinn femåring. Jag rekommenderar sele och löplina under träffen.the_great_alfonzo skrev:Jayyu!!Geddy_Lee skrev: 5 lådor CocaCola är oxå beställt.

Fender friend & resident bluespolis
-
- Kontot är inaktiverat
broder blues skrev:LinkMatte skrev:Jag tar med en fallskyddsele och lite löplina så fixar vi det!broder blues skrev:Omg.. Min inre syn... Alfons rusar runt som en övervarvad sockerstinn femåring. Jag rekommenderar sele och löplina under träffen.the_great_alfonzo skrev:Jayyu!!Geddy_Lee skrev: 5 lådor CocaCola är oxå beställt.
Har han flickvän???