Publik som borde skjutas!
- Klopper
- Hedersmedlem
Hade gärna haft Uppfinnar Jockes tankemössa och Skalmans mat och sovklocka förutom ovan nämnda! 

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Som jag har sett live!200071 skrev:Eller att "Kapten Zoom" är en ganska duktig saxofonist/klarinettspelare!TDHP skrev:Och hur många ur den yngre generationen här på PB vet att han i mitten nu för tiden är mer känd som "Björne"? Eller att han till vänster länge gick under namnet "Kapten Zoom"?
HAH!
- sorghwind
- Medlem
Eller att kapten zooms brorsa Hasse OCKSÅ är bra på att lira, fast kornett, och har ett gladjazzband som heter Hasses Hot Potatos. Eller, det var ett tag sen jag såg dom, dom kanske inte finns längre. Så, kan vi komma ännu längre från ämnet tro?broder blues skrev:Släpp in honom och/eller Gösta linderholm på en scen och man har "instant tradjazz". Bara o stoppa på burk o sälja på ICA.200071 skrev:Eller att "Kapten Zoom" är en ganska duktig saxofonist/klarinettspelare!TDHP skrev:Och hur många ur den yngre generationen här på PB vet att han i mitten nu för tiden är mer känd som "Björne"? Eller att han till vänster länge gick under namnet "Kapten Zoom"?
- broder blues
- Medlem++
D e aldrig nån som säger negerben längre.sorghwind skrev:Eller att kapten zooms brorsa Hasse OCKSÅ är bra på att lira, fast kornett, och har ett gladjazzband som heter Hasses Hot Potatos. Eller, det var ett tag sen jag såg dom, dom kanske inte finns längre. Så, kan vi komma ännu längre från ämnet tro?broder blues skrev:Släpp in honom och/eller Gösta linderholm på en scen och man har "instant tradjazz". Bara o stoppa på burk o sälja på ICA.200071 skrev:Eller att "Kapten Zoom" är en ganska duktig saxofonist/klarinettspelare!TDHP skrev:Och hur många ur den yngre generationen här på PB vet att han i mitten nu för tiden är mer känd som "Björne"? Eller att han till vänster länge gick under namnet "Kapten Zoom"?

Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
- anli
- VIP medlem
Såg returkonserten 1985 i går... då var stevie kung och regerade. Inte enda buande gubbsvin i publiken denna gång.
Vilken härlig känsla att få komma tillbaka till sunkiga montreaux och visa vad skåpet skall stå.
Ordningen är återställd och jag själv är i balans.
Vilken härlig känsla att få komma tillbaka till sunkiga montreaux och visa vad skåpet skall stå.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
-
- VIP medlem
Du kanske skulle googla lite på varför de buar...... Det finns en historia bakom det hela.anli skrev:Såg returkonserten 1985 i går... då var stevie kung och regerade. Inte enda buande gubbsvin i publiken denna gång.
- Klopper
- Hedersmedlem
Hahahaha!anli skrev:? Jag vet att det var en gäng gamla fjärtar som vill lyssna på unplugged typ.
Nåt annat vet jag inte. Nåväl de är säkert döda nu.
Jag gravar på mig.

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

-
- VIP medlem
- hosse
- Medlem+++
saker och ting förändras till det bättre och man har mage att klaga? nej, fy skämsMatte skrev:Visst. fast man blir nog lagom upprörd om man betalt för och tror att man ska få se Harry Brandelius och ett okänt punkband börjar lira......anli skrev:? Jag vet att det var en gäng gamla fjärtar som vill lyssna på unplugged typ.
Nåt annat vet jag inte. Nåväl de är säkert döda nu.![]()

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
-
- Medlem+
- Kontakt:
Vad var det som var så dåligt med HIM då? Har inte koll på bandet, sjunger Ville?blackparkas skrev:Hade du varit på Metallica i somras och hörde HIM spela förband hade du förstått...Foxbat skrev:Oj. Seså.
Men jag håller med om att det är fruktansvärt dålig stil av publiken, i alla situationer, att bua åt artisten/gruppen.
Stackars överiga musiker i det bandet för att Ville är en så´n sopa...