Jeansjacka köpes
Jeansjacka köpes
Jag vill köpa en klassisk vanlig Jeansjacka, gärna insliten o intvättad. Lee, Levis eller Wrangler. Helst inga sidofickor.
Finns knappt inga på tradera eller blocket, Lee har slutat tillverka sina osv, så jag testar här får vi se!
Storlek ca L
Finns knappt inga på tradera eller blocket, Lee har slutat tillverka sina osv, så jag testar här får vi se!
Storlek ca L
-
- Medlem
Re: Jeansjacka köpes
Ouf, inte har väl Lee slutat tillverka sina? Jag såg senast i sensomras jeansjackor från Lee på Carlings.dereborn skrev:Jag vill köpa en klassisk vanlig Jeansjacka, gärna insliten o intvättad. Lee, Levis eller Wrangler. Helst inga sidofickor.
Storlek ca L
Free your mind
and your ass will follow
and your ass will follow
- straightedge79
- VIP medlem
Jag har en skitsnygg Levis i L som är lagom insliten - ska se om den passar än.... Annars finns den till salu!dereborn skrev:Jag vill köpa en klassisk vanlig Jeansjacka, gärna insliten o intvättad. Lee, Levis eller Wrangler. Helst inga sidofickor.
Storlek ca L
EGC 500, Oljabacker & Moog Sub Phatty
Verellen Kalaloch, Tecamp 612+215
Verellen Kalaloch, Tecamp 612+215
- straightedge79
- VIP medlem
- maltjik
- Medlem+
jag har det problemet att jag har så svårt att hitta en jeansjacka med skön passform som har fickor. är ju perfa om man blir lite frusen om händerna eller vill ha nånstans att lägga snorpapper och tjafs.dereborn skrev:Jag vill köpa en klassisk vanlig Jeansjacka, gärna insliten o intvättad. Lee, Levis eller Wrangler. Helst inga sidofickor.
Storlek ca L

ovation magnum II | peavey mk IV | lab series 2x15"
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
-
- VIP medlem
PÅ den teddyfodrade bruna truckern har jag sidofickor, den har man när det är kyligt. På ofodrad denimjacka blir det skitfula bullar direkt om man använder fickorna! Men man kan sy igen dom förstås...maltjik skrev:jag har det problemet att jag har så svårt att hitta en jeansjacka med skön passform som har fickor. är ju perfa om man blir lite frusen om händerna eller vill ha nånstans att lägga snorpapper och tjafs.dereborn skrev:Jag vill köpa en klassisk vanlig Jeansjacka, gärna insliten o intvättad. Lee, Levis eller Wrangler. Helst inga sidofickor.
Storlek ca L
- TDHP
- Forumvärd
Samma fenomen som på kavajer! Det är skitfult utan fickor, men man får absolut inte använda dem!dereborn skrev:PÅ den teddyfodrade bruna truckern har jag sidofickor, den har man när det är kyligt. På ofodrad denimjacka blir det skitfula bullar direkt om man använder fickorna! Men man kan sy igen dom förstås...maltjik skrev:jag har det problemet att jag har så svårt att hitta en jeansjacka med skön passform som har fickor. är ju perfa om man blir lite frusen om händerna eller vill ha nånstans att lägga snorpapper och tjafs.dereborn skrev:Jag vill köpa en klassisk vanlig Jeansjacka, gärna insliten o intvättad. Lee, Levis eller Wrangler. Helst inga sidofickor.
Storlek ca L

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
Just det, fast på jeansjackor är det inte fult utan snyggt om den saknar fickor.TDHP skrev:Samma fenomen som på kavajer! Det är skitfult utan fickor, men man får absolut inte använda dem!dereborn skrev:PÅ den teddyfodrade bruna truckern har jag sidofickor, den har man när det är kyligt. På ofodrad denimjacka blir det skitfula bullar direkt om man använder fickorna! Men man kan sy igen dom förstås...maltjik skrev:jag har det problemet att jag har så svårt att hitta en jeansjacka med skön passform som har fickor. är ju perfa om man blir lite frusen om händerna eller vill ha nånstans att lägga snorpapper och tjafs.dereborn skrev:Jag vill köpa en klassisk vanlig Jeansjacka, gärna insliten o intvättad. Lee, Levis eller Wrangler. Helst inga sidofickor.
Storlek ca L
- Boom
- VIP medlem
- peter_s
- Medlem++
Jag skulle vilja säga att det är samma fenomen som på nära nog alla plagg med fickor. Särskilt allergisk är jag mot plånböcker och mobiltelefoner i byxfickor. Varför förstöra en utmärkt passform med en ful, bullig rektangelformad tingest. Skaffa en väska att ha den i istället!TDHP skrev:Samma fenomen som på kavajer! Det är skitfult utan fickor, men man får absolut inte använda dem!
- knedy
- VIP medlem
+1 då har man nånstans att ha sitt smink och sina tamponger också.peter_s skrev:Jag skulle vilja säga att det är samma fenomen som på nära nog alla plagg med fickor. Särskilt allergisk är jag mot plånböcker och mobiltelefoner i byxfickor. Varför förstöra en utmärkt passform med en ful, bullig rektangelformad tingest. Skaffa en väska att ha den i istället!TDHP skrev:Samma fenomen som på kavajer! Det är skitfult utan fickor, men man får absolut inte använda dem!
Officiell stormästare i EB-orden