Sveriges värsta musikaffärer
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Sveriges värsta musikaffärer
Jag röstar på Hasses(/lasses eller vafaen den heter) musik i Kristianstad. Inge bra utbud och man känner sej INTE välkommen där. Usch. Sen jobbar det en arg skitgubbe på musikbörsen i jönköping, men annars är den OK.
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- TDHP
- Forumvärd
the_great_alfonzo skrev:Darn... visste att det fanns en tråd om det, men jag trodde att det handlade om dom bästa musikaffärerna

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6877
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Men damn!! Ska vi göra om tråden till "Min olycka på musikbörsen" då?TDHP skrev:the_great_alfonzo skrev:Darn... visste att det fanns en tråd om det, men jag trodde att det handlade om dom bästa musikaffärerna![]()
- knedy
- VIP medlem
TDHP skrev:the_great_alfonzo skrev:Darn... visste att det fanns en tråd om det, men jag trodde att det handlade om dom bästa musikaffärerna![]()
Finns det nån tråd där alfrisco får ventilera sin ilska mot de arbetande på sin praoplats då?
Officiell stormästare i EB-orden
- hosse
- Medlem+++
Re: Sveriges värsta musikaffärer
Lasses Musik. ja, hans utbud är inte det bästa, två eller tre JD-basar och typ två Squier Affinitys. men han är alltid trevlig när jag går in och tittar. du måste ha varit jobbigthe_great_alfonzo skrev:Jag röstar på Hasses(/lasses eller vafaen den heter) musik i Kristianstad. Inge bra utbud och man känner sej INTE välkommen där. Usch. Sen jobbar det en arg skitgubbe på musikbörsen i jönköping, men annars är den OK.

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- broder blues
- Medlem++
Re: Sveriges värsta musikaffärer
*duns*hosse skrev:Lasses Musik. ja, hans utbud är inte det bästa, två eller tre JD-basar och typ två Squier Affinitys. men han är alltid trevlig när jag går in och tittar. du måste ha varit jobbigthe_great_alfonzo skrev:Jag röstar på Hasses(/lasses eller vafaen den heter) musik i Kristianstad. Inge bra utbud och man känner sej INTE välkommen där. Usch. Sen jobbar det en arg skitgubbe på musikbörsen i jönköping, men annars är den OK.

Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- hosse
- Medlem+++
the_great_alfonzo skrev:Tänker mest på att man som ungdom känner sej väldigt ovälkommen iochmed att han står i kassan och glor på en, och inte finns det nånstans att gömma sej för honom heller
ja, för äldre folk känner sig helt bekväma med att nån står och vrålstirrar.
nä, men det är folk som klampat in och snott grejer mitt på dan hos Lasse. han har ju sin skivaffär dörr i dörr så ibland är han inte i musikaffärn.
www.chucknorrisfacts.com
-
- Medlem+
På tala om ställen med budget(skit) så är musikpunkten vid Täby Centrum ett perfekt exemplar.
När jag går in dit innan jag tar tåget hem ibland så vill jag spela lite bas och testa....men nhäääÄ!
Det finns typ 3 J&D bassar som man inte vågar spelar på, det brukar sluta med att jag tar den dyraste akustiska gitarren jag hittar och kör så att det låter dåligt..
När jag går in dit innan jag tar tåget hem ibland så vill jag spela lite bas och testa....men nhäääÄ!
Det finns typ 3 J&D bassar som man inte vågar spelar på, det brukar sluta med att jag tar den dyraste akustiska gitarren jag hittar och kör så att det låter dåligt..
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |
Karma Tree är bandet.
Karma Tree är bandet.