Jeansjacka köpes
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- blackparkas
- Medlem++++
Re: Jeansjacka köpes
Sanning!peter_s skrev:Jag skulle vilja säga att det är samma fenomen som på nära nog alla plagg med fickor. Särskilt allergisk är jag mot plånböcker och mobiltelefoner i byxfickor. Varför förstöra en utmärkt passform med en ful, bullig rektangelformad tingest. Skaffa en väska att ha den i istället!TDHP skrev:Samma fenomen som på kavajer! Det är skitfult utan fickor, men man får absolut inte använda dem!
Men det är så smidigt!!
Mobilerna är ju så små dessutom nuförtiden så det är lugnt.
Plånbok har jag en liiiiiiten skinnsak som det får plats lite sedlar + lite kort i, också den rätt liten mao och gör inte så stor skada.
Man vet ju de man ser på stan med Busschaufförpluska i bakfickan och snusdosan i den andra bakfickan, jättenyckelknnippan i fram och Nokia 3110 i andra framfickan...
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
- Kontot är inaktiverat
Kan fan inte sluta skrattaknedy skrev:+1 då har man nånstans att ha sitt smink och sina tamponger också.peter_s skrev:Jag skulle vilja säga att det är samma fenomen som på nära nog alla plagg med fickor. Särskilt allergisk är jag mot plånböcker och mobiltelefoner i byxfickor. Varför förstöra en utmärkt passform med en ful, bullig rektangelformad tingest. Skaffa en väska att ha den i istället!TDHP skrev:Samma fenomen som på kavajer! Det är skitfult utan fickor, men man får absolut inte använda dem!

- Folxam
- Medlem+
Å var fan får man tag i en svart jeansjacka??
Ingen jävla tvätt på den, svart är svart och skall slitas in enligt eget rörelsemönster.
Min stackars Levisjacka börjar falla i bitar
Obs !! Min jacka ska ha fickor både här och där ...
Ingen jävla tvätt på den, svart är svart och skall slitas in enligt eget rörelsemönster.

Senast ändrad av Folxam den fre feb 30, 2004 13:37, ändrad totalt 4545981732 gånger
Det vete tusan om du får tag på öht... Du får göra som vi gjorde på 80-talet; färga själv!Folxam skrev:Å var fan får man tag i en svart jeansjacka??
- Svensson
- Forumvärd
Handväska?peter_s skrev:Skaffa en väska att ha den i istället!

It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Folxam
- Medlem+
En får välan göra det ...dereborn skrev:Det vete tusan om du får tag på öht... Du får göra som vi gjorde på 80-talet; färga själv!Folxam skrev:Å var fan får man tag i en svart jeansjacka??
Ja det är bara duGeddy_Lee skrev:Är det bara jag?
Svart Jeans! Varför?

varför inte?
Senast ändrad av Folxam den fre feb 30, 2004 13:37, ändrad totalt 4545981732 gånger
- Svensson
- Forumvärd
- Folxam
- Medlem+
schwarz är väl inte raggisch?Geddy_Lee skrev:För att det ser så grymt raggaraktigt ut, är min synpunkt!Folxam skrev:Ja det är bara duGeddy_Lee skrev:Är det bara jag?
Svart Jeans! Varför?
varför inte?
sen ................... och? Med min Opeth ryggpatch misstänker jag att de flesta fattar att det är inte är raggarstajjl ...
sen ........... och?

- Geddan
- VIP medlem
- Svensson
- Forumvärd
Det fattade jag nog alltGeddy_Lee skrev:Jag menar inte på ett positivt sätt!Svensson skrev:..och..?Geddy_Lee skrev:För att det ser så grymt raggaraktigt ut, är min synpunkt!Folxam skrev:Ja det är bara duGeddy_Lee skrev:Är det bara jag?
Svart Jeans! Varför?
varför inte?

It don't mean a thing if it ain't got that swing!
- Geddan
- VIP medlem
Ungerfär lika positivt som ett par Intersport-tubsockor till mörk kostym-bra!Svensson skrev:Det fattade jag nog alltGeddy_Lee skrev:Jag menar inte på ett positivt sätt!Svensson skrev:..och..?Geddy_Lee skrev:För att det ser så grymt raggaraktigt ut, är min synpunkt!Folxam skrev:Ja det är bara duGeddy_Lee skrev:Är det bara jag?
Svart Jeans! Varför?
varför inte?
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- anli
- VIP medlem
Äger bara svarta jeans... har nog bara svarta kläder när jag tänker efter. Förrutom en röd och orange pratabas t-shirt.
Å några vita skjortor.
(hade en country gentleman look i början av 90 med oljerockar och tweed ala brun/grönt, men det har jag förträngt)
Å några vita skjortor.
(hade en country gentleman look i början av 90 med oljerockar och tweed ala brun/grönt, men det har jag förträngt)
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- peter_s
- Medlem++
Ja exempelvis. Någon annan slags väska går också bra, välj utifrån tycke och smak.Svensson skrev:Handväska?peter_s skrev:Skaffa en väska att ha den i istället!
- Folxam
- Medlem+
peter_s skrev:Ja exempelvis. Någon annan slags väska går också bra, välj utifrån tycke och smak.Svensson skrev:Handväska?peter_s skrev:Skaffa en väska att ha den i istället!

- broder blues
- Medlem++
Svensson skrev:Svarta jeans, lika självklart som svarta oliver!
![]()
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.