Här är problemet: Forumet växer men servern hänger inte med. Vi behöver fixa som FAN för att få ordning på forumet... Ta forumet från sandlådestadiet och in i åtminstånde mellanstadiet om ni förstår.
Så, här är det som jag tycker ska fixas:
Byte av server till en som vi kan ha i en 3-4 år iaf
Uppdatera den grafiska profilen (logotyp, färgschema, typsnitt osv)
Merchandise (t-shirts, plektrum och sånt skit)
Uppdatera trådarna, behövs nog mer olika än "basar", "förstärkare" och så... Lite mer inriktat och mindre allmänt. Kanske en dedikerad frågetråd?
Fixa iordning olika VIP-medlemskap. Nu har vi ett sorts, vilket är bra, men sen i framtiden kanske man vill ha typ guld-silver-brons där man får olika privelegier beroende på hur mycket man donerar? Typ 100 per kvartal för brons, 200 per kvartal för silver och 300 per kvartal för guld...
Hur som helst! Jag har varken tid eller kunskapen att fixa det här (jag har börjat jobba på heltid, så dagarna går åt till att jobba nu för tiden

Det jag egentligen vill säga är: Vilka signar upp till att fixa iordning forumet? Jag tror att vi kommer behöva åtminstånde tre pers, och då är inte Semborg inräknad... Behöver vi dra in stålar till det här så får alla som vill bidra med en hundring var. Är vi 200 medlemmar så kan vi få 20 000 spänn... Är vi 20 medlemmar som bidrar så är det 2 000 spänn. Det borde vara tillräckligt.