Säljer en riktigt bra bascombo i ett utmärkt gott skick, ser faktiskt ny ut. 200w förstärkare och inbyggd 15” bas plus HF-horn. En fullvuxen combo som räcker bra på egen hand till pubspelningar m.m.
(Nypris 9000 kr) * Pris 2900 kr *
/Martin
P.S.
Finns i Nacka.
Senast redigerad av yak52 den ons 16 apr 2008, 21:52, redigerad totalt 11 gång.
Jo, jag hade en sådan i några trevliga år, fick den totalöversedd i Litauen och valde ut en riktigt snygg lackering. På den tiden flög jag ibland med ett kul gäng som hette Holländers Flygande Cirkus.
Utanför ämnet, men den maskinen hade ett riktigt bra basljud faktiskt, med sin 10-liters 9-cylindriga stjärnmotor.
yak52 skrev:Jo, jag hade en sådan i några trevliga år, fick den totalöversedd i Litauen och valde ut en riktigt snygg lackering. På den tiden flög jag ibland med ett kul gäng som hette Holländers Flygande Cirkus.
Utanför ämnet, men den maskinen hade ett riktigt bra basljud faktiskt, med sin 10-liters 9-cylindriga stjärnmotor.
/Martin
Fy vad häftigt! Avis! Drömde alltid om en avancebehörighet. Har nu lagt av men flög Islander i slutet av min aktiva period.
Mvh
Thomas
PS Skall inte tjata flyg mer i denna tråd. Skall precis nu ge mig iväg och lyssna på Spotnicks i Trollhättan
TheFlap
Medlem i PrataBas gubbklubb 40+....(70-)
Jazz-62, P-63, Bassline Worp Art V
Pierre Holländer hade två AN2:or plus ett stort antal andra egna roliga plan. Ur de stora dubbeldäckarna rullade det ut gastuber och Pippi Långstrump kläder om vartannat, det var cirkusens transportkärror. På och i den gula lilla dubbeldäckaren genomfördes bl.a. en vigsel med brudparet på varsin vinge och prästen i mitten (uppe i luften) plus en mängd andra evenemang utöver det vanliga. Den här tiden var väldigt rolig och lärorik, med ett gäng i cirkusen som var trevligt att lära känna och umgås med. Den vanliga privatflygningen med "normala" flygplan blev lite tråkig i jämförelse. Med cirkusen fick vi besöka en hel del olika platser runt om i Sverige och Europa. Vi är många som saknar Pierre som en stor flygshow-människa som alltid arbetade för att göra publiken nöjd och så var han en fantastisk kompis som såg det bästa i alla människor i sin omgivning.