eller så loggar man in med E-leg på hemsidan och trycker nästaHellish skrev:Snabbt deklarerat i år. Fick papprena, konstaterade att nästan 7000 pix kommer tillbaka, sms:ade enligt instruktioner och på fyra minuter från att man rev bort plasten var man klar. =)
Deklaration
- Diesel
- Medlem++
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- Diesel
- Medlem++
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- Diesel
- Medlem++
men då måste man läsa på. och jag var likts på skatteverketshemsida i hopp om att börja få min postHellish skrev:Ja jag menar det. Som att vara gruvarbetare i afrika. Nej hellre knappa in ett nummer på telefonen och skicka lite snabbt. Hä ä gräjern dä.Diesel skrev:nja.. knappa in sitt lösenord 2 ggr

- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- saft
- Medlem++
- Kontakt:
Re: Deklaration
fick hem nå deklarationspapper idag:S visste inte att jag behövde göra sånt. sålda aktier jag ärvt av farfar för att köpa rickenbackern, å nu måste jag skatta för det, å betala kyrkan. så:SAhab skrev:Dags att deklarera. Efter många år av frustration blir det äntligen av:
http://www.uturkyrkan.se/
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
https://orcd.co/urtidsdjur
- TDHP
- Forumvärd
4500 tillbaks privat och jämnt upp på firman! Halleluja!
Har tänkt gå ur kyrkan sen slutet av 80-talet, men av nån anledning så blir det inte av. Märkligt.
Har tänkt gå ur kyrkan sen slutet av 80-talet, men av nån anledning så blir det inte av. Märkligt.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- broder blues
- Medlem++
Riva plast? D va längesen jag öppnade dom där.. eBen gäller för den moderne basistenHellish skrev:Snabbt deklarerat i år. Fick papprena, konstaterade att nästan 7000 pix kommer tillbaka, sms:ade enligt instruktioner och på fyra minuter från att man rev bort plasten var man klar. =)

Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
- Diesel
- Medlem++
jag har just adressändrat.. och det blev inte så braHellish skrev:Ääääh. Vad är det för stil, att surfa runt på skatteverkets hemsida bara sådär? Man kan ju undra vilken läggning du har. Byråkrat-erotik är väl ingen höjdare? Eller?Diesel skrev:men då måste man läsa på. och jag var likts på skatteverketshemsida i hopp om att börja få min post![]()

Så jag var tvungen att fixa lite
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- ffs pfyrix
- Medlem+
Tja... läste att deklarationen var släppt på nätet. "plitade ner en kråka"... klar... tog nog säkert flera sekunder.. ett par dagar senare kom papperskopian, fast det vart ingen "bas" tillbaka på den heller.. Om jag inte kan få en riiiiiktigt stor rabatt av någon trevlig, annars får jag... hmmm.. en snygg sträng eller nått.

*******************************************************************************************************'
Fieldflowers groupie
Fieldflowers groupie