Kom på att det vore väl festligt om vi kunde trycka upp stickers/klistermärken med PB-loggan?
För bilar, casear, loger osv osv!
Nån som trycker sånt på forumet?
Är det en kul idé?
Man kunde ju även tänka sig en längre bildekal med nån skojjig text och loggan, men det brukar ju kunna bli en aning urspårat...
Eventuella förslag kan ju postas här!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Jag kan ha en bra kran på dekaltryck f.ö.
KAN t.o.m. gå att fixa t Örebro...
Men vi ska väl först hinna diskutera, lägga förslag, motförslag, bli lite smått osams, försonas, skoja om det hela, lägga nya förslag, påminna om att liknande redan lagts, glömma bort hela saken, bumpa upp den igen och så småningom enas om det första förslaget... Så till NÄSTA träff kanske?
dereborn skrev:.Men vi ska väl först hinna diskutera, lägga förslag, motförslag, bli lite smått osams, försonas, skoja om det hela, lägga nya förslag, påminna om att liknande redan lagts, glömma bort hela saken, bumpa upp den igen och så småningom enas om det första förslaget... Så till NÄSTA träff kanske?
Du börjar känna dina basbröder!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
dereborn skrev:Jag kan ha en bra kran på dekaltryck f.ö.
KAN t.o.m. gå att fixa t Örebro...
Men vi ska väl först hinna diskutera, lägga förslag, motförslag, bli lite smått osams, försonas, skoja om det hela, lägga nya förslag, påminna om att liknande redan lagts, glömma bort hela saken, bumpa upp den igen och så småningom enas om det första förslaget... Så till NÄSTA träff kanske?
Säger bara "pratabas" basen. Nästa träff är nog en bra estimering broder D.
Jag menade väl iof inte att det skulle vara klart till Örebro, men skulle vi vilja trycka en dekal med bara loggan så är det ju inga problem. Bara att skicka ett original och beställa! Fast nån måste ju lägga ut förstås, om inte Semborg har en forumkassa och vill trycka och sälja.
Ja, det var väl typ exakt så jag menade!
Är det nån som kan tänka sig att köpa på sig några hundra dekaler och sälja dem till medlemmarna? Med skäligt påslag för jobbet naturligtvis.
TDHP skrev:Ja, det var väl typ exakt så jag menade!
Är det nån som kan tänka sig att köpa på sig några hundra dekaler och sälja dem till medlemmarna? Med skäligt påslag för jobbet naturligtvis.
Hmm.. Kanske det.. Beror på hur dyrt det skulle bli..
broder blues skrev:Typiskt läge att loosa den kalsongblå bakgrunden och köra monokromt.
Borde bli billigare oxå. (hade tyvärr ingen bättre vintage-font på jobbet)
Skitsnyggt typsnitt på adressen! Men logon tycker jag skall vara inverterad.
Jag tycker det ska vara ett cleanare typsnitt, gärna samma som i loggan.
Och bara http://www.pratabas.se, inte http////::::....
Helst vita halsar, som förslaget alldeles övan här, men inte en vit bakgrund i övrigt.... det går fetbort...
Hur mycket dyrare blir det om man har den utskuren?
Har skickat förfrågan till de 2 tryckare jag brykar jobba med, återkommer så fort jag fått svar. Om det skulle funka, vem har en högupplöst logga att låna ut i så fall?