Oj va många inlägg, hinner inte läsa alla.
Men vill bidra med följande:
Att göra pins går annars snabbt och lätt. http://www.blackhouse.se - jag beställde på söndagen och fick hundra stycken på tisdagen. 4 spänn stycket knappt. Funderade på att göra hundra med PB-loggan till PB-träffen, men det kanske kommer lite sent in i denna debatt?
Chriller skrev:Oj va många inlägg, hinner inte läsa alla.
Men vill bidra med följande:
Att göra pins går annars snabbt och lätt. http://www.blackhouse.se - jag beställde på söndagen och fick hundra stycken på tisdagen. 4 spänn stycket knappt. Funderade på att göra hundra med PB-loggan till PB-träffen, men det kanske kommer lite sent in i denna debatt?
Pins är också kul, fast dom fyller inte samma funktion!
Edit: Men beställer du så köper iaf jag av dig!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
TDHP skrev:Är det nån som kan tänka sig att köpa på sig några hundra dekaler och sälja dem till medlemmarna? Med skäligt påslag för jobbet naturligtvis.
Bara bumpar lite för säkerhets skull!
TDHP skrev:Är det nån som kan tänka sig att köpa på sig några hundra dekaler och sälja dem till medlemmarna? Med skäligt påslag för jobbet naturligtvis.
Jag kan det via min nya firmakonstruktion!
Då tycker jag vi går på Dereborns kompisar som fixare.
Och låter Macahan med beaktande av hittills inkomna synpunkter bestämma hur den ska se ut.
Vi kan ju eventuellt ta fram en variant till sedan.
Jag kan det via min nya firmakonstruktion!
Då tycker jag vi går på Dereborns kompisar som fixare.
Och låter Macahan med beaktande av hittills inkomna synpunkter bestämma hur den ska se ut.
Vi kan ju eventuellt ta fram en variant till sedan.
Exakt! Snabbt och enkelt är väl att föredra i detta läge!
Det är ju bara att göra fler senare!
Det lär bli svårt att dra ihop intresseanmälningar osv.
Det absolut bästa är ju om någon har möjlighet att köpa 2-3-4-500 stickers och ha dem hemma hos sig, sälja för en 10:a (beroende på vad de kostar att tillverka förstås) så att nya medlemmar, eller när man förbrukat sina man köpt, tagit slut så kan man köpa nya via denne.