blackparkas skrev:
Någon från Falkenberg som ska upp på PB-träffen?
Skånedelegationen borde ju passera i närheten iaf.
Om inte annat så kan du tinga den så kan Marcbass hämta den här han återvänder från sina Asiatiska äventyr.
Han brukar inte ha några problem att fixa upp grejor till Götet
och från Götet löser sig alltid allt!
Det är det minsta bekymret.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
TDHP: Jag kommer dock stå framför dig och skymma allt. Alt att du avundsjuk står kvar i publiken och ser på här jag hånglar upp Robban!
Har jag sagt att jag ska visa flaggan? Så här såg den ut när den var nygjord. Nu har vi applicerat en aning lera och skoavtryck.
Senast redigerad av Foxbat den fre 11 apr 2008, 13:27, redigerad totalt 1 gånger.
Foxbat skrev:Jag kommer dock stå framför dig och skymma allt. Alt att du avundsjuk står kvar i publiken och ser på här jag hånglar upp Robban!
Har jag sagt att jag ska visa flaggan? Så här såg den ut när den var nygjord. Nu har vi applicerat en aning lera och skoavtryck.
Jag tar med mig kameran!
Njä, jag undrade i nån tråd för ett tag sen hur den såg ut så jag hittar er!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Ha! Gör det.
JO jag vet att jag nämde att vi hade en flagga men kom inte ihåg var. Tack för påminnelsen. Alla som ser vår flagga är naturligtvis välkomna till vårt camp för en kall. Har ni tur hamnar mitt i ett livereferat från fotbollsVM. Eller när personen på flaggan bloggar om hur lite vitt i hans ögonrödor. Åh vad jag längtar till festivalsommaren nu!
MALA skrev:Jag passerar Falkenberg nästa helg, både fredag och söndag
Hey ho!
Härligt.
Ska snacka med säljaren en sväng så kan jag återkomma till dig!
OM det är så att du isf har möjlighet att stanna till och köpa lös en bas förstås...
Hey ho!
Härligt.
OM det är så att du isf har möjlighet att stanna till och köpa lös en bas förstås...
Hey ho!
Härligt.
Det funkar men säkrast på söndagen
Ok!
Ska snacka med säljaren så återkommer jag via PM sedan.