Är det bara jag som reagerat på att kvinnliga basister påfallande ofta har detta mycket märkliga grepp?
Jag har aldrig sett en manlig dito som hållit tummen på undersidan av halsen. Det ser ut som att man inte kan lira för fem öre, men det kanske man kan? Det borde vara sjukt obekvämt och jobbigt att trycka ner strängarna om man inte har något mothåll.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Makten skrev:Är det bara jag som reagerat på att kvinnliga basister påfallande ofta har detta mycket märkliga grepp?
Jag har aldrig sett en manlig dito som hållit tummen på undersidan av halsen. Det ser ut som att man inte kan lira för fem öre, men det kanske man kan? Det borde vara sjukt obekvämt och jobbigt att trycka ner strängarna om man inte har något mothåll.
huvva!
det greppet ser riktigt knepigt ut. jag kan inte ens hålla så.
det kan inte vara så enkelt att hon har rätt små händer? flickan ser ju inte särskilt lång ut på bilden.
Makten skrev:Är det bara jag som reagerat på att kvinnliga basister påfallande ofta har detta mycket märkliga grepp?
På ett sätt är det vettigt eftersom om hon hade haft tummen på baksidan så hade vinkeln på handleden blivit lite konstig, eftersom hon har basen ganska långt ner. Ser ut som att hon använder tummuskeln(eller vad den tjocka delan av handen heter..) som mothåll. Kanske är bekvämt? Jag måste prova...
blackparkas skrev:Vad heter den där snygga bruden som var på tapeten förut då?
Hm...
Mörkhårig... spelade funkigt och sjöng samtidigt...
Näeh... jag kommer inte ihåg...