Ett band jag spelar med som heter Joakim och Joel har kommit till final i Metros tävling Metro music challange. Det är tre akter i finalen och vinnaren får bl.a marknadsföring för 3,5 miljoner! Har just börjat spela med dem, och det är inte jag som spelar på inspelningen (det är faktiskt Idol-Mattias som gör det). Det spelades iaf in en video i torsdags som jag är med i. Gå gärna in på metros hemsida och kolla på videon och rösta på dem, så att jag får spela lite i sommar!
Pyssling skrev:Grattis! Har jättesvårt för musiken, men det är som sagt alltid kul när det går bra för folk i ens omgivning!
+1
Men jag måste ända vara ärlig och rösta på det band jag gillar bäst och det var Royal Republic...
Ledsen för det, men jag tycker ändå att man bör rösta på vem man själv vill istället för att rösta på ett band som alla andra röstar på för att ni marknadsför det på detta trevliga forum
Inget illa menat! Men alla måste få en ärlig chans...
Pyssling skrev:Grattis! Har jättesvårt för musiken, men det är som sagt alltid kul när det går bra för folk i ens omgivning!
+1
Men jag måste ända vara ärlig och rösta på det band jag gillar bäst och det var Royal Republic...
Ledsen för det, men jag tycker ändå att man bör rösta på vem man själv vill istället för att rösta på ett band som alla andra röstar på för att ni marknadsför det på detta trevliga forum
Håller halvt med dig, men jag tycker det är en ärlig chans, eftersom basisterna i alla banden kan marknadsföra här.
+1
Håller halvt med dig, men jag tycker det är en ärlig chans, eftersom basisterna i alla banden kan marknadsföra här.
Mattias Andreasson heter han. En snubbe som var med bland de typ tre-fem sista i idol senaste säsongen. Tänkte att det var lite kul kuriosa, om det mot förmodan ALL skulle vara någon här som följde det
+1
HAHA, ok, då får jag väl marknadsföra lite då
Anders Hallbäck, basist i det ovan nämnda Royal Republic anmäler sig härmed till duellen om rösterna!
Om Erik Hassle händelsevis har en basist så får du också gärna vara med och slåss om uppmärksamheten på detta trevliga forum...
77' Fender jazzbas genom en Marshallcombo moddad av Tommy Folkesson, sedan vidare in i en Markbass SA 450 med en 12" celestion mikad med en Sennheiser MD 421. Ganska otippad signalkedja kanske men det blev skitgött tycker jag själv