blackparkas skrev:Jag lär inte ha orkat satt ut Ric:en på annons så den lär kunna bli till salu helt klart.
Till rätt pris förstås.
Delbyten ev. men MYCKET pengar emellan...
Om jag fixar gott kött och marinerar det åt dig både fredag och lördag
så kan det väl vara jämt kanske?
Ja, men då måste det vara bnötkött och potatiskgratäng till med mycket vitlök...
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Av det jag tar med mej är INGET till salu!
Inte -64:an, Inte 4x15-lådan, Inte super bass-toppen, inte BBQV-signaturen, inte Big muffen, inte schaller-tremolot, inte Guyatoneflangern -
Ingenting!!!!!
Förutom den lilla gott-o-blandat-lådan till swap:et då...
Efter mejl kontakt med Peter Å ville han att jag ska ta med Fafnern med 4 x 12´ Proline låda och min 12´ Drome.
Annars tar jag i instrumentväg med några Wal basar, en Neuser Clawbass med tangenter på, min N.S. Design el-kontra, några Stick:ar och lite annat. Kanske en Ashbory bas med silicon strängar. Ska rota lite och se vad jag hittar för skojjigt. Kanske den T.L. signerade Stingray 20th Anniversary 5:an.
Lite nervöst att ta med prylar som alla ju med all rätta bör få tillfälle att klämma på. Det händer ju lätt olyckor men vi är ju inte trummisar så alla tar det ju säkert lugnt med prylarna. Några av mina instrument är svåra, om inte omöjliga, att ersätta så....
Jag har några basar som jag tänkte sälja så det kan kanske bli så att jag tar med dom till swap meet:et. En bandlös Ibanez MC940 (ca 4.000:-) och en Aria SB-1000 (ca 4.000:-). Och med all trolighet en 8-strängad StickBass (ca 9.000:-). Har även en eller två Stick:ar till som ska säljas fast jag kan inte bli av med dom än. Får nog vänta tills efter sommaren....
Kan bara preliminärt säga att rigguppställningen ser lysande ut! (Hihi) Många olika och det blir säkert ännu mer. Alla har inte svarat på mitt e-mail ännu men jag saknar bland annat för egen del Orange och Hiwatt ännu. Och Trace Elliot
200071 skrev:Kan bara preliminärt säga att rigguppställningen ser lysande ut! (Hihi) Många olika och det blir säkert ännu mer. Alla har inte svarat på mitt e-mail ännu men jag saknar bland annat för egen del Orange och Hiwatt ännu. Och Trace Elliot
Det hänger väl på viken T-E som kan tänkas dyka upp.
Dereborns hatobjekt gör ju ingen lycklig, men.......
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Geddy_Lee skrev:Apropå swapmeetet.
Jag lägger ingen kraft på att bestämma hur ni löser den delen,
men det vore väldigt bra om ni tänkte till innan ni åker hemifrån.
Jag tänker så att lösa delar hänger ihop.....att det enkelt framgår vad det är som säljs....
och vem som säljer det.
Vi har ju några bikers som har mer vana av sånt här och kanske kan styra upp det lite?
Jag tänker så att lösa delar hänger ihop.....att det enkelt framgår vad det är som säljs....
och vem som säljer det.
Vi har ju några bikers som har mer vana av sånt här och kanske kan styra upp det lite?
Eftersom man kanske inte kommer att stå vid sina säljes-saker hela tiden är det en bra ide´att märka dom med lite info och pris!
och vem som säljer det.
Vanlig maskeringstejp och något att skriva med?
Det vore bra om allt sånt var klart när ni kommer. Det är lite det som är min poäng här.
Om 55 man ska börja märka upp sina prylar så kommer vi inte att vara klara med det ungefär på söndag vid hemfärd, är min gissning.
Det är lättare om var och en fixar det hemma.
Har man 4 stämmisar med hylsor och 16 sånna jäkla små skruvar = plastpåse, knyt ihop och skriv vad det passar på eller mm-storlek och ditt namn, exempelvis.
Lådor kanske man kan ha....men det kanske inte ryms beroende på hur mycket folk som har med sig varisn låda.....och en låda för ngn är stor som en tändsticksask...och för ngn annan rymmer den en dammsugare.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Vet inte riktigt vad jag kan ta med.Åker dit med Mojo ,vi har gig på kvällen
och åker vidare till stockholm med tåg på söndagen....
vet inte vad som kan vara mest
intresant....min -66 hofner är ju lite udda eller alembicen,har en
dualshowman som ska säljas,gammalt boss ce-1 eller mutron lll ser man inte
överallt eller kanske mina moog taurus pedaler....nja jag vet inte......
Skulle vilja ha en colorsound overdrive (inte till bas)
Jag börjar få lite packningsångest. Jag kan inte ta med mig allt, men jag tar gärna med mig prylar som nå'n vill klämma på eller rent av kanske köpa/byta till sig. Har du ett önskemål om nå't särskilt som figurerat på forumet så säg till! PM:a gärna så slipper vi kapa den här tråden...
"If you reach perfection your standards are too low."