sovplats i örebro?
- hosse
- Medlem+++
sovplats i örebro?
jag och en kompis (eventuellt bara jag), letar efter någonstans att sova i örebro 27april - 2maj. någon vänlig själ som kanske har lite ledig golvyta över eller kanske rentutav en soffa eller två?
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Punkster
- Medlem+++
- hosse
- Medlem+++
ålrajti.Punkster skrev:Har både soffa och golvyta. Om ni betalar för ert eget käk så får ni gärna sova hos mig. Bor ca 2 km från festivalområdet, man knallar på en kvart.
Edit: Kan kanske bli lite problem. Kollar upp och hör av mig...
nån annan som kanske också har plats? skönt med fler alternativ.
www.chucknorrisfacts.com
- hosse
- Medlem+++
sista dan efter träffen blir det isåfall.Punkster skrev:Vet du vilka dagar ni kommer, om ni kommer? Funkar det så kan ni sova här.
www.chucknorrisfacts.com
- hosse
- Medlem+++
vi kommer på söndan. men vi ska jobba under hela festivalen också som det ser ut och sen även lite efter, typ till den 2:e maj. har du plats för oss så länge eller ska vi leta efter fler sovplatser?Punkster skrev:Söndag till måndag alltså? 27-28?
vi är gott sällskap och gillar att spela musik

www.chucknorrisfacts.com
- Punkster
- Medlem+++
Visst får ni plats. Saken är bara den att jag skriver uppsats och behöver lugn o ro när jag inte jobbarhosse skrev:vi kommer på söndan. men vi ska jobba under hela festivalen också som det ser ut och sen även lite efter, typ till den 2:e maj. har du plats för oss så länge eller ska vi leta efter fler sovplatser?Punkster skrev:Söndag till måndag alltså? 27-28?
vi är gott sällskap och gillar att spela musik

Som om ni inte har tänkt er massa festande och står ut med att jag är lite osocial till och från så är ni välkomna! Fast ni får betala för ert eget käk

/Linus
- hosse
- Medlem+++
vi är inte särskilt stökiga. nån lägenhets-trashning och nåt gängslagsmål, men sen är det inte mer.Punkster skrev:Visst får ni plats. Saken är bara den att jag skriver uppsats och behöver lugn o ro när jag inte jobbarhosse skrev:vi kommer på söndan. men vi ska jobba under hela festivalen också som det ser ut och sen även lite efter, typ till den 2:e maj. har du plats för oss så länge eller ska vi leta efter fler sovplatser?Punkster skrev:Söndag till måndag alltså? 27-28?
vi är gott sällskap och gillar att spela musik![]()
Som om ni inte har tänkt er massa festande och står ut med att jag är lite osocial till och från så är ni välkomna! Fast ni får betala för ert eget käk

klart vi står för käk!
www.chucknorrisfacts.com
- Punkster
- Medlem+++
Du ska ni känna er välkomna till Granrisvägen 3d i Örebrohosse skrev:vi är inte särskilt stökiga. nån lägenhets-trashning och nåt gängslagsmål, men sen är det inte mer.Punkster skrev:Visst får ni plats. Saken är bara den att jag skriver uppsats och behöver lugn o ro när jag inte jobbarhosse skrev:vi kommer på söndan. men vi ska jobba under hela festivalen också som det ser ut och sen även lite efter, typ till den 2:e maj. har du plats för oss så länge eller ska vi leta efter fler sovplatser?Punkster skrev:Söndag till måndag alltså? 27-28?
Som om ni inte har tänkt er massa festande och står ut med att jag är lite osocial till och från så är ni välkomna! Fast ni får betala för ert eget käknej, men vi kommer nog vara rätt trötta så du kommer inte märka av oss.
klart vi står för käk!

/Linus
- Liten
- Hedersmedlem
Kan man röka granris?Punkster skrev:Du ska ni känna er välkomna till Granrisvägen 3d i Örebrohosse skrev:vi är inte särskilt stökiga. nån lägenhets-trashning och nåt gängslagsmål, men sen är det inte mer.Punkster skrev:Visst får ni plats. Saken är bara den att jag skriver uppsats och behöver lugn o ro när jag inte jobbarhosse skrev:vi kommer på söndan. men vi ska jobba under hela festivalen också som det ser ut och sen även lite efter, typ till den 2:e maj. har du plats för oss så länge eller ska vi leta efter fler sovplatser?Punkster skrev:Söndag till måndag alltså? 27-28?
Som om ni inte har tänkt er massa festande och står ut med att jag är lite osocial till och från så är ni välkomna! Fast ni får betala för ert eget käknej, men vi kommer nog vara rätt trötta så du kommer inte märka av oss.
klart vi står för käk!

- hosse
- Medlem+++
gott mos!Punkster skrev:Du ska ni känna er välkomna till Granrisvägen 3d i Örebrohosse skrev:vi är inte särskilt stökiga. nån lägenhets-trashning och nåt gängslagsmål, men sen är det inte mer.Punkster skrev:Visst får ni plats. Saken är bara den att jag skriver uppsats och behöver lugn o ro när jag inte jobbarhosse skrev:vi kommer på söndan. men vi ska jobba under hela festivalen också som det ser ut och sen även lite efter, typ till den 2:e maj. har du plats för oss så länge eller ska vi leta efter fler sovplatser?Punkster skrev:Söndag till måndag alltså? 27-28?
klart vi står för käk!
men då kanske jag kan åka med dig/bilen du åker i från träffen? annars hamnar jag nog på villovägar.
www.chucknorrisfacts.com
- Punkster
- Medlem+++
Det kan vi säkert lösa. Fast jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig därifrån än. Men jag kan säkert få skjuts av Geddan eller Liten om jag frågar snällt.hosse skrev:gott mos!Punkster skrev:Du ska ni känna er välkomna till Granrisvägen 3d i Örebrohosse skrev:vi är inte särskilt stökiga. nån lägenhets-trashning och nåt gängslagsmål, men sen är det inte mer.Punkster skrev:Visst får ni plats. Saken är bara den att jag skriver uppsats och behöver lugn o ro när jag inte jobbarhosse skrev:vi kommer på söndan. men vi ska jobba under hela festivalen också som det ser ut och sen även lite efter, typ till den 2:e maj. har du plats för oss så länge eller ska vi leta efter fler sovplatser?Punkster skrev:Söndag till måndag alltså? 27-28?
klart vi står för käk!
men då kanske jag kan åka med dig/bilen du åker i från träffen? annars hamnar jag nog på villovägar.
/Linus
- Punkster
- Medlem+++
Eftersom jag bor i Brickebacken kan jag fråga mina grannar. Har en känsla av att dom håller koll på hur substanser som inte är tobak ska rökas.Liten skrev:Kan man röka granris?Punkster skrev:Du ska ni känna er välkomna till Granrisvägen 3d i Örebrohosse skrev:vi är inte särskilt stökiga. nån lägenhets-trashning och nåt gängslagsmål, men sen är det inte mer.Punkster skrev:Visst får ni plats. Saken är bara den att jag skriver uppsats och behöver lugn o ro när jag inte jobbarhosse skrev:vi kommer på söndan. men vi ska jobba under hela festivalen också som det ser ut och sen även lite efter, typ till den 2:e maj. har du plats för oss så länge eller ska vi leta efter fler sovplatser?Punkster skrev:Söndag till måndag alltså? 27-28?
klart vi står för käk!

/Linus