the_great_alfonzo skrev:Tycker vi att jag ska ägna den en funderare?
Det ska du ABSOLUT göra Alfonz. Det där är en bra stärk, med ganska hajtekk sound, flexibel spelar ganska starkt om du vill. Distar inte, helt o rent låter det. Men du ska väl ha sånt till ditt slap?
jag kommer till örebro ,på lördagen.
vet inte om jag får med mej prylarna dit.
men intresserade kan ju komma förbi karlskoga på vägen dit om inte annat.
the_great_alfonzo skrev:BTW, synd bara att den är så äckligt ful... allafall på bilden
Då har du ju nåt att modda! Lite sträckmetallgaller frmför elementen i stället för dom runda gallren, en snygg heltäckningsmatta o du är hemma! Sen kan du ju köpa UV-lysrör på Classe, så har du en egen TE-clone!
Steffo skrev:jag kommer till örebro ,på lördagen.
vet inte om jag får med mej prylarna dit.
men intresserade kan ju komma förbi karlskoga på vägen dit om inte annat.
Du kommer!Kul! Se till at få med dej riggen, jagt tror fler är köpnödiga där...
vet ej vad som sagts om prylar, när det ska ställas upp.
Har ej fått någon information om det ännu,(har ej fått mailet om vart jag ska sätta in pengarna ännu). Anmälde mej idag.....jag vet det är i absolut senaste laget (förlåt)
Mailet kommer kanske imorgon.
Som sagt ,jag kommer dit på lördagen. Var det nu är jag ska
Som sagt jag kommer och är med hela lördagen,och riggen är med så det går utmärkt att prova. vore lycklig om riggen passar så att den slipper följa med hem igen
dereborn skrev:Köper du en topp för 30k ska du kanske inte ha lådor med 100w RCF element...?
Hehe, det kommer inte bli någon 30k-topp. Just nu är nya EBS-classicen väääldigt intressant. Mkt sugen på att kolla på den nu i helgen. Men den där riggen är ju fortfarande väldigt prisvärd.
dereborn skrev:Köper du en topp för 30k ska du kanske inte ha lådor med 100w RCF element...?
Hehe, det kommer inte bli någon 30k-topp. Just nu är nya EBS-classicen väääldigt intressant. Mkt sugen på att kolla på den nu i helgen. Men den där riggen är ju fortfarande väldigt prisvärd.