Sista meckandet med basen håller ja på med. Ska försöka lösa ett litet bekymmer med den guldsak. Tror Liten vet vad ja menar..
Men den kommer Levereras till helgen på Er lilla Date.. Vem av alla er som har den med sig de får ni se.
Bonzo får springa runt till er alla och fråga efter sin bas.
marcbass skrev:Sista meckandet med basen håller ja på med. Ska försöka lösa ett litet bekymmer med den guldsak. Tror Liten vet vad ja menar..
Men den kommer Levereras till helgen på Er lilla Date.. Vem av alla er som har den med sig de får ni se.
Jag hoppas det löser sig.. men jag är inte orolig.. Looking good!
basic skrev:Hoppas ni lägger upp lite bilder från träffen på både
basar å annat skoj här på forumet, för oss olyckliga
själar som inte kan åka i helgen!
marcbass skrev:Sista meckandet med basen håller ja på med. Ska försöka lösa ett litet bekymmer med den guldsak. Tror Liten vet vad ja menar..
Jag hoppas det löser sig.. men jag är inte orolig.. Looking good!
Har hållt på att pilla med "DU VET VAD" nu en stund här på kvällen.
Har "löst" de så de funkar, dock sitter en ratt lite hmmm hmmm, får inte ordning på de..
IDAG fick jag för övrigt den rosa J-kroppen jag blev lovad för över en månad sen...
Nåja, får göra nåt annat med den! Kommer att behöva kontrollplatta med input, pottar och knoppar, ett stall samt Fenderliknande stämmisar om nån har över! Och ett par axelbandsknoppar!
BILLIGT!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
TDHP skrev:IDAG fick jag för övrigt den rosa J-kroppen jag blev lovad för över en månad sen...
Nåja, får göra nåt annat med den! Kommer att behöva kontrollplatta med input, pottar och knoppar, ett stall samt Fenderliknande stämmisar om nån har över! Och ett par axelbandsknoppar!
BILLIGT!
Jag har allt utom stämmisar.. Och de är billigt..
PM:a mig ett bud.. På stall, kontrollplatta, pskydd, inputjack
TDHP skrev:IDAG fick jag för övrigt den rosa J-kroppen jag blev lovad för över en månad sen...
BILLIGT!
Ok, nån sorts bud PM:at!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
BILLIGT!
Ok, nån sorts bud PM:at!
Du kan säkert hitta prylar på träffen också. Jag har till exempel lite av det.