blackparkas skrev:Jag har samma bekymmer.
Vissa bör man ju känna igen, men bara till NICK...
Känns lite pinsamt måste jag säga....
Ska man springa och skrika nicken efter varandra eller hur ska detta funka?
Som jag skrev så står förnamnen på tagsen.
Dessutom kan man presentera sig och ta i hand.
Skulle iofs förvåna mig om så många kallar mig Peter i helgen.
Jag kommer också att bli förvånad om nån kallar mig Peter i helgen. Men jag har kallats betydligt värre saker så det ska nog funka det också!
Namnlappar med nicks och vanliga namn blir skitbra, jag är kass på både namn och ansikten.
Röster däremot är jag skitbra på att känna igen om det nu kan vara till nån användning i helgen. Tveksamt va?
Senast redigerad av Chriller den tor 24 apr 2008, 11:16, redigerad totalt 1 gånger.
basmartin skrev:Jag heter Martin, ifall ni inte har listat ut det.
Kallade inte Hosse dig för Maj-Britt eller nått?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
jag räknar med att slippa bekymmer med att blanda ihop folk eftersom jag tar med mig två möbelbasar så tror jag att ingen vill prata med mig ändå (det gör ont i själen att skriva möbelbas)
EA skrev:jag räknar med att slippa bekymmer med att blanda ihop folk eftersom jag tar med mig två möbelbasar så tror jag att ingen vill prata med mig ändå (det gör ont i själen att skriva möbelbas)
Men jag vill prata med dej - om en rullbandare!
(...eller var det du som skulle ha mitt kassettdäck...eller var det jeansjackan....)
EA skrev:jag räknar med att slippa bekymmer med att blanda ihop folk eftersom jag tar med mig två möbelbasar så tror jag att ingen vill prata med mig ändå (det gör ont i själen att skriva möbelbas)
(...eller var det du som skulle ha mitt kassettdäck...eller var det jeansjackan....)
Risken är att det slutar som nr Karl-Bertil Jonnson delat ut julklappar!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Det är jag som klipper kassetdäcket av dig!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
TIPS! Om du inte kommit på något bra att prata om (men det har du säkert) under din föreläsning så kan du ju alltid idga byteshandel....en basar alltså! Stå och ropa in och ut gejor....det kan vara nog så underhållande!
Geddy_Lee skrev:Anli har plastat in fina namnlappar som vi ju kommer att ha på oss.
Hur töntigt vi än må tycka det är, så tror jag att det är bra just pga ovanstående.
Jag föreslår att vi alla byter namnskyltar med varandra och den enda anledningen till detta är att göra Dereborn förbryllad. Jag själv kommer att klä ut mig till tjej under hela helgen. Och den som tafsar får en Wal bas i huvudet.