blackparkas skrev:Vafalls! Det ligger ju inte mitt i skogen!!!
Pratabas-lokalen alltså....
Det har nog att göra med vilka preferenser man har;
Bor man i Bollnäs kan Glanshammar nästan jämställas med stad.
Bor man i Sundbyberg så är det nog mitt i skogen, faktiskt.
Hehe.....
Här går man och tror att man ska få komma ut på landet en helg, men icke...
Det är ganska mycket landat faktiskt.
Som Knåda ungefär.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
blackparkas skrev:Det ska nog gå att hinna med idag....
Får man pris på pratabasträffen då?
Ska göra ett försök, UTAN att fuska som vissa herrar gjorde för ett tag sedan när de skulle upp på topplistan....
hmmhmhhmhm
Den bet visst, tror jag!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Till alla er som åker till Glanshammar idag - kör försiktigt, ni har dyrbar last. Ha det grymt kul (men inte för kul) ikväll, drick en öl (eller tre) för mig också. Olla inte för många basar, rekommenderat av Socialstyrelsen är 6-8 basar om dagen.
MALA skrev:Till alla er som åker till Glanshammar idag - kör försiktigt, ni har dyrbar last. Ha det grymt kul (men inte för kul) ikväll, drick en öl (eller tre) för mig också. Olla inte för många basar, rekommenderat av Socialstyrelsen är 6-8 basar om dagen.
Ses imorrn
Efter gårdagens inollning som tog över 2 timmar så undrar jag hur man ska hinna med??
Vi kanske måste tatuera din bil så den med heter ST, men det gör väl inget? Det borde ju vara en prishöjare om något.
ST? Slö och Trög? Det är väl Ford ni pratar om?
Hm...
Ska knäppa ett kort på en rolig detalj under motorhuven i min ST200 lite senare.... just nu är chefen ute och röker och jag vill inte prata med honom...
blackparkas skrev:
Hm...
Ska knäppa ett kort på en rolig detalj under motorhuven i min ST200 lite senare.... just nu är chefen ute och röker och jag vill inte prata med honom...
MALA skrev:Till alla er som åker till Glanshammar idag - kör försiktigt, ni har dyrbar last. Ha det grymt kul (men inte för kul) ikväll, drick en öl (eller tre) för mig också. Olla inte för många basar, rekommenderat av Socialstyrelsen är 6-8 basar om dagen.
Ses imorrn
Efter gårdagens inollning som tog över 2 timmar så undrar jag hur man ska hinna med??
Ses imorrn
Det går 24 timmar på ett dygn
Ellerhur!
Den är snygg:
Sorry ladies.. I can only go for so many hours.. I also need to "olla" my basses!
Jag förstår att måga suttit och putsat och intonerat och ollat och grejat med sina älsklingar under hela veckan här.
Vill bara förvarna er om att jag inte hunnit med att se över mina basar öht och alla tre skulle behöva en liten intonering och halsjustering.
Som förvarning.
Iofs så är ju basarna inga märkvärdigheter så det lär inte drälla om folk som ska testa dem, men måste erkänna att det är lite pinsamt att man inte hunnit rengöra och intonera sina älsklingar...
Senast redigerad av blackparkas den fre 25 apr 2008, 11:00, redigerad totalt 1 gånger.
Nu har jag precis pratat med lokalbladet.
De tycker att vi är tillräckligt nördiga för att skriva om oss.
I deras kalender står, sedan jag ringde dem för några veckor sedan, "basnördar i G-hammar"
Han hade tittat in på forumet och sa "det finns världar man inte känner till"
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
blackparkas skrev:Jag förstår att åmga suttit och putsat och intonerat och grejat med sina älsklingar under hela veckan här.
Vill bara förvarna er om att jag inte hunnit med att se över mina basar öht och alla tre skulle behöva en liten intonering och halsjustering.
Som förvarning.
Iofs så är ju basarna inga märkvärdigheter så det lär inte drälla om folk som ska testa dem, men måste erkänna att det är lite pinsamt att man inte hunnit rengöra och intonera sina älsklingar...
Det finns flera som behöver intoneras.. vi hjälper varandra!
Geddy_Lee skrev:Nu har jag precis pratat med lokalbladet.
I deras kalender står, sedan jag ringde dem för några veckor sedan, "basnördar i G-hammar"
Hahaaaa!
Vad härligt!
Och så rätt de har...
Nörderi på hög nivå, och ibland låg när Göteborgarna är i gasen...
Geddy_Lee skrev:Nu har jag precis pratat med lokalbladet.
blackparkas skrev:Jag förstår att måga suttit och putsat och intonerat och ollat och grejat med sina älsklingar under hela veckan här.
Som förvarning.
Inte konstigt att du inte hunnit, du har ju 10.000-klubben att vinna