UPPHITTADE SAKER I GLANSHAMMAR
- Geddan
- VIP medlem
UPPHITTADE SAKER I GLANSHAMMAR
När vi fått ut allt ur huset så låg det kvar lite grejor, som man undrar vems det är.
En svart ryggsäck av märket "Warp" stod nere i replokalen
och en blå kylväska innehållande en burk potatissallad, stod i köket.
Kan plåta dem och lägga upp här senare, så får vi se om ngt känns igen.
En huv till en Mesa-combo kan väl bara vara Dereborns?!
Den togs om hand av Pyssling. Vi tänkte att Johan nog är oftare till Sthlm än Örebro.
En svart ryggsäck av märket "Warp" stod nere i replokalen
och en blå kylväska innehållande en burk potatissallad, stod i köket.
Kan plåta dem och lägga upp här senare, så får vi se om ngt känns igen.
En huv till en Mesa-combo kan väl bara vara Dereborns?!
Den togs om hand av Pyssling. Vi tänkte att Johan nog är oftare till Sthlm än Örebro.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Liten
- Hedersmedlem
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
[quote="Randy "SilverBack&"]
Jag glömde ju lite prylar i randys bil också (solbrillor, knapp till stärkaren, nätsladd till stärkaren?). 19 i kroppen, 89 i huvet!
Ja, vi körde en kollektiv minneslucka...[/quote]Seaweed skrev:Kylväskan är Randys! Med mina kylklampar...
Jag glömde ju lite prylar i randys bil också (solbrillor, knapp till stärkaren, nätsladd till stärkaren?). 19 i kroppen, 89 i huvet!
Bas > distpedaler > stor förstärkare
- BBQV
- Forumvärd
- hosse
- Medlem+++
+massvis!macahan skrev:jag glömde bara en sak.. att testa en massa prylar...
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
-
- Kontot är inaktiverat
Jag glömde ju lite prylar i randys bil också (solbrillor, knapp till stärkaren, nätsladd till stärkaren?). 19 i kroppen, 89 i huvet![/quote]Seaweed skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]Ja, vi körde en kollektiv minneslucka...Seaweed skrev:Kylväskan är Randys! Med mina kylklampar...
Såg inget när jag rensa kärran igår, men när frun kommer hem från jobbet i morgon skall jag kolla den...
- hosse
- Medlem+++
jag tappade min haka i glanshammar, nån som hittat den?
www.chucknorrisfacts.com
- broder blues
- Medlem++
Sätt in annons i lokalbladet "fågelholk finnes... bytes mot tappad haka"hosse skrev:jag tappade min haka i glanshammar, nån som hittat den?
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
- 200071
- Hedersmedlem
Undras om inte Funky-hit tog hand om stället???the_great_alfonzo skrev:Jag glömde mitt ställEtt sånt där som dom flesta hade, som står på marken, avsett för 1 bas antar jag, men jag hade båda mina basar på det, vore lite nice att få tillbaka det, fått knöka in en i garderoben och 3 på golvet
PB-3 Får förstås det fina stället som jag har kvar hemma
-
- Kontot är inaktiverat
- Geddan
- VIP medlem
Jag överlever utan kylväskan...hur pass fäst Seaweed är vid sina kylklampar låter jag honom svara på........[/quote]
Jag ska upp och jobba i slutet av månaden.
Kan ta med den då.
Vad göra vi?[/quote]Geddy_Lee skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]Ja, vi körde en kollektiv minneslucka...Seaweed skrev:Kylväskan är Randys! Med mina kylklampar...
Jag överlever utan kylväskan...hur pass fäst Seaweed är vid sina kylklampar låter jag honom svara på........[/quote]
Kan ta med den då.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
-
- Kontot är inaktiverat
Jag överlever utan kylväskan...hur pass fäst Seaweed är vid sina kylklampar låter jag honom svara på........[/quote]Geddy_Lee skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]Vad göra vi?Geddy_Lee skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]Ja, vi körde en kollektiv minneslucka...Seaweed skrev:Kylväskan är Randys! Med mina kylklampar...
Kan ta med den då.[/quote]
???Det är väl tre timmar kvar av månaden...så om du slänger dig i bilen nu så blir det så i slutet av månaden som det kan bli...

Skämt åsido...släng med den då så tar jag klamparna till Gnesta sen...toppen...
- Danne
- VIP medlem
Det stämmer. Teorin var att det tillhörde newheartshadow alt någon annan Örebroare så därför tog Funkysh*t hand om det.200071 skrev:Undras om inte Funky-hit tog hand om stället???the_great_alfonzo skrev:Jag glömde mitt ställEtt sånt där som dom flesta hade, som står på marken, avsett för 1 bas antar jag, men jag hade båda mina basar på det, vore lite nice att få tillbaka det, fått knöka in en i garderoben och 3 på golvet
PB-3 Får förstås det fina stället som jag har kvar hemma
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
???Det är väl tre timmar kvar av månaden...så om du slänger dig i bilen nu så blir det så i slutet av månaden som det kan bli...
Skämt åsido...släng med den då så tar jag klamparna till Gnesta sen...toppen...[/quote]
Alternativt så skänker vi kylklamparna till någon behövande så går jag och köper tre nya i tiokronorslådan på Hemköp.
Jag överlever utan kylväskan...hur pass fäst Seaweed är vid sina kylklampar låter jag honom svara på........[/quote]Geddy_Lee skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]Vad göra vi?Geddy_Lee skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]Ja, vi körde en kollektiv minneslucka...Seaweed skrev:Kylväskan är Randys! Med mina kylklampar...

Skämt åsido...släng med den då så tar jag klamparna till Gnesta sen...toppen...[/quote]
Alternativt så skänker vi kylklamparna till någon behövande så går jag och köper tre nya i tiokronorslådan på Hemköp.

Bas > distpedaler > stor förstärkare
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt: