Det uppkom några förslag på nya pratabas-nick's under helgen..
Kommer inte ihåg alla.. så jag tänkte vi kunde fylla på listan..
Vi får se vilka som gör slag i saken... men jag gissar att några kan komma att figurera här.. tex Spännskruven
eller min personliga favorit efter snacket om rakstämmning med Mattisson..
Tja, om man tar chansen att föreslå några nya namn till mina PB-västresekamrater.
BOOM = WhiskeyWollter
200071 = Skruvlös
Basmartin = Malmsteen (hur tänkte BOOM där?)
Kim = Kimberley (det är också BOOM:s förslag, fan, jag snor ju bara hans idéer...).
Sen kan ju Liten byta till Tung kanske...
Själv tänkte jag eventuellt byta till JazzPrecision. Jag vågade inte nämna att jag jobbat som journalist när den där artikeln damp ner, jag skäms å mina forna kårs vägnar .
Chriller skrev:Tja, om man tar chansen att föreslå några nya namn till mina PB-västresekamrater.
BOOM = WhiskeyWollter
200071 = Skruvlös
Basmartin = Malmsteen (hur tänkte BOOM där?)
Kim = Kimberley (det är också BOOM:s förslag, fan, jag snor ju bara hans idéer...).
Sen kan ju Liten byta till Tung kanske...
Själv tänkte jag eventuellt byta till JazzPrecision. Jag vågade inte nämna att jag jobbat som journalist när den där artikeln damp ner, jag skäms å mina forna kårs vägnar .
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Fast om du vill vara bas-seriös så tänker du på en dam från Detroit ca 1.50 i strumlästen.. Eller hur?
Och som blev grillad i ett avsnitt av Morden i Midsomer!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Fast om du vill vara bas-seriös så tänker du på en dam från Detroit ca 1.50 i strumlästen.. Eller hur?
Och som blev grillad i ett avsnitt av Morden i Midsomer!
Det har jag missat.. Hoppas iaf inte hon hade en vintagebas med sig.
Däremot var hon med i ett famöst avsnitt av "Ab Fab" tillsammans med ett flertal andra Cameoroller. O hon hade basen med så klart.
Ingen bas!
Spelade en avdankad sångerska med überbitchig attityd!