"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Det är så konstigt, min bas blir bara tyngre och tyngre med åren. Jag brukar ställa mig på vågen med basen i handen och sedan drar jag bara bort min egen vikt...
på tal om våga vägra vädring så satte chilin rejäl fart på kistan i bilen hem. fråga Jonas (Straighedge79) om ni vill ha bevis, han satt längst bak med mig
hosse skrev:på tal om våga vägra vädring så satte chilin rejäl fart på kistan i bilen hem. fråga Jonas (Straighedge79) om ni vill ha bevis, han satt längst bak med mig
hosse skrev:på tal om våga vägra vädring så satte chilin rejäl fart på kistan i bilen hem. fråga Jonas (Straighedge79) om ni vill ha bevis, han satt längst bak med mig
Det blev ju knappast bättre av att ni klämde en Hot Chipotle på Max!
det var ju inte vi. fast jag tryckte i mig en påse Chili Cheese, det gjorde nog sitt.
det var ju inte vi. fast jag tryckte i mig en påse Chili Cheese, det gjorde nog sitt.
Yummmm!!
Damn, jag passerar snart 500 inlägg, hela 5% av Parkas!
Yummmm!!
Damn, jag passerar snart 500 inlägg, hela 5% av Parkas!
Jag vet inte om din vilken av din avatarer som skrämmer mig mest
Jag har lärt mig att inte lita på gulliga djur sen jag såg "killer rabbit" i monty python
broder blues skrev:Jag vet inte om din vilken av din avatarer som skrämmer mig mest
Jag har lärt mig att inte lita på gulliga djur sen jag såg "killer rabbit" i monty python
Haha! I den lurvigaste av dräkter väntar fula fiskar?
blackparkas skrev:Ni vet väl att ju fler inlägg desto sämre basist??
Ja du lär ju inte ha så mycke tid över för att träna
När man blir så gammal som jag så hjälper det inet att träna...
Dessutom är det väl inte så svårt att spela bas? Hur svårt kan det vara liksom?
Det är ju dessutom som med att cykla...
broder blues skrev:Jag vet inte om din vilken av din avatarer som skrämmer mig mest
Haha! I den lurvigaste av dräkter väntar fula fiskar?
Annars då, Cederblues? Hur e det me Hebbe-lelle?
Jodå.. fick ju klara mig själv när ni förlustade er i helgen:
Gig fredag. Jag bakom kameran o min EDEN"rigg" till höger.
I bakgrunden (något disigt i vänsterkanten) Vinga.
Senare på kvällen var d konsert på samma ställe med eminenta Jacob & the Jackals
Basisten Sven Anderssons jazz -74 va väldans fin med snyggt krackelerad sunburst. Han ville köpa min -76 men NEJ!! Sen va d underbart dråpligt att gästande munspelaren Stefan Dafgård av misstag bar ut min bas till till deras bil... Stort garv följde något nervös minut innan den hittades
blackparkas skrev:Ni vet väl att ju fler inlägg desto sämre basist??
Ja du lär ju inte ha så mycke tid över för att träna
När man blir så gammal som jag så hjälper det inet att träna...
Dessutom är det väl inte så svårt att spela bas? Hur svårt kan det vara liksom?
Det är ju dessutom som med att cykla...
Broderad_Blus: av din avatar att döma så såg vi en klon av dig på väg upp till glanshammar. det var fruktansvärt likt och vi diskuterade på allvar om det var du. skägget var dock lite för grått så vi kom fram till att det inte var du.. och det var det ju inte..
hosse skrev:Broderad_Blus: av din avatar att döma så såg vi en klon av dig på väg upp till glanshammar. det var fruktansvärt likt och vi diskuterade på allvar om det var du. skägget var dock lite för grått så vi kom fram till att det inte var du.. och det var det ju inte..
Nä den killen ligger i lä.. iaf på skäggfronten *slår mig på knäna*