Pratabas-träff 2008 Utvärdering/ris och ROS.

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

blackparkas skrev:Kan tänka mig att om man sprider ut allting i olika rum skulle dra ner på känslan att man kunde släppa sina dyrgripar vind för våg.

De clinics vi hade tycker jag var strålande. Trodde inte att det skulle bli så seriöst och bra som det faktiskt blev. Fantastiskt bra! Verkligen en applåd för geddan som styrde upp det och för våra föreläsare!

Mattisson kan komma tillbaka nästa gång och ta ännu mer om saker och ting.
Moody kunde, för de som ville, ha en workshop om hur man löder ihop en pedal, där de intresserade köper lös en byggsats och får helt sonika hjälp under en timme eller så att löda ihop den.
Lika som det kan finnas mindre clinics i Bastestarrummen där man går igenom lite tekniker etc. etc.
Moody brukar ju arra såna grejer, så det vore ju inte helt främmande. Vore ju riktigt roligt att pröva, iaf för en sån som mig som aldrig pillat på en lödkolv.

För att inte nämnas Pers (bbqv´s) föredrag. Det fick jag ut massvis av. Tack för tipsen om dragstången också!

Annars känns det som alla har nämnt i stort sett allt... Jag kan nog bara ge 1+ på saker som namnmärkning, utspridda riggar, kopp för fimpar utanför dörren och kanske, som geddan påpekade, en deadline på kvällen då det ska va någorlunda tyst, alltså inge mer riggtestande. Vissa vill sova, vissa vill inte det.

Och Marshall, du är verkligen förlåten. Det är jag som ska be om ursäkt, jag hade ju snott ditt käk :roll:
/Linus
Användarvisningsbild
Marshall
VIP medlem

Inlägg av Marshall »

:hug:
Användarvisningsbild
basmartin
Medlem+++

Inlägg av basmartin »

dereborn skrev:
basmartin skrev:... förutom att jag var lite bakis och inte hade sovit mer än 2-3 timmar när jag skulle sitta och prata inför er....
VAD hade du haft för dej????
Jag ollade din P-64, ifall du undrar varför Johnny Cash-autografen såg ännu suddigare ut...
Martinus Olai Gothenburgiensis

https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;

Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Sunken
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Sunken »

basmartin skrev: Jag ollade din P-64, ifall du undrar varför Johnny Cash-autografen såg ännu suddigare ut...
Har du besudlat Johnnys minne?! :shock:
Användarvisningsbild
broder blues
Medlem++

Inlägg av broder blues »

Sunken skrev:
basmartin skrev: Jag ollade din P-64, ifall du undrar varför Johnny Cash-autografen såg ännu suddigare ut...
Har du besudlat Johnnys minne?! :shock:
Se det som en relikering.
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Skriv svar