Disco dödade dansbanden!
- BBQV
- Forumvärd
Disco dödade dansbanden!
Stor humor!
Principiellt riktigt, men argumentationen och åtgärdsförslagen känns lite föråldrade...
http://video.feber.se/art/47755/rapport ... ken_ddade/
Principiellt riktigt, men argumentationen och åtgärdsförslagen känns lite föråldrade...
http://video.feber.se/art/47755/rapport ... ken_ddade/
- DoggyD
- Medlem++
Det snackas ofta om töntiga dansband och deras eventella musikaliska kvaliteter, det snackas inte riktigt lika ofta om band som spelar musik som inte GÅR att dansa till, helt enkelt för att man måste ha en miniräknare med sig för att räkna ut alla smarta grejer som värks fram, gissa vilket band jag skulle välja alla dagar i veckan ? Mahahavishnu DoggyD. Chinmoy begging you to fill up your flamethrowers vith care, please.
- Svensson
- Forumvärd
- Svensson
- Forumvärd
DoggyD skrev: Det snackas ofta om töntiga dansband och deras eventella musikaliska kvaliteter, det snackas inte riktigt lika ofta om band som spelar musik som inte GÅR att dansa till, helt enkelt för att man måste ha en miniräknare med sig för att räkna ut alla smarta grejer som värks fram, gissa vilket band jag skulle välja alla dagar i veckan ? Mahahavishnu DoggyD. Chinmoy begging you to fill up your flamethrowers vith care, please.
DoggyD skrev: jag vet en cool snubbe som har hängselbrallor i sin avatar, och dom är inte brandgula om man säjer så, förmodligen en trendsetter som var långt före sin tid, vägarna förbi? fika?
Jag fattar ingenting.
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Klopper
- Hedersmedlem
- blackparkas
- Medlem++++
- Danne
- VIP medlem
Tror DoggyD ämnade skämta.
Svensson skrev:Oj vad mossigt 70-talet känns! Ett roligt tidsdokument i hängselbyxor.
DoggyD skrev:jag vet en cool snubbe som har hängselbrallor i sin avatar, och dom är inte brandgula om man säjer så, förmodligen en trendsetter som var långt före sin tid, vägarna förbi? fika?