Börjar med en 16/64-kanalers digitalporta m Hårddisk och CD-brännare. Den är sprillans ny och brännaren är inte ens monterad. Köpt på JAM för 9.995 (ord. pris 12.995) Ge mig 5.000 så är den din
SÅLD!

Samson monitorer med inbyggda 120W slutsteg. KANON!!! Ge mig 2.000 för båda. SÅLDA TILL BASMARTIN

Ett par tunga highend-högtalare XTZ 99WMT + 99 W. De övre pyramiderna har 6" mellan/bas samt banddiskant plus basreflexport på baksidan. Den aktiva suben har dubbla 8" och dubbla portar samt 300W effektförstärkare med fas-, delningsfilter och volym. Går klockrent ner till 20HZ. Extremt bra stagade lådor. Jag har recenserat en hel del hifi-prylar i mitt liv men tror att dessa är några av de bästa högtala jag hört för under 30.000. Jag gav 16 papp för dem och säljer dem komplett för 6.000 (!). DÅ det är pianolack och jag inte har originalkartongerna kvar vill jag inte skicka dem . OBS - Högtalarkablarna åker med i priset, värde 1.000 kronor/par.
SÅLDA!

Och till sist ett par Magnat bakhögtalare, funkar kanon till XTZ i kombination till hemmabion. 1500 för båda eller 1000 om du köper dem tillsammans med de stora XTZ-systemen.