JV SQUIER Precision 57:a SÅLD!!!!!
-
- Medlem+
JV SQUIER Precision 57:a SÅLD!!!!!
Ja det är sant en riktig från 1983 tillverkad mellan maj- juni det året enligt serienumret! Bytt plektrumskydd eftersom orginalet spruckit vid inputjacket. BUD över 5.700:- mottages. Finns i Uppsala kan visas i Stockholm. Snabbaffär helst, intressenter ringer eller mailar, jag läser sällan i forumet. mvh Joakim 070-663 95 63

Senast redigerad av pbas63 den mån 12 maj 2008, 14:00, redigerad totalt 1 gånger.
- BassiLow
- Medlem++
Tur att den inte säljes i Uddevalla
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
-
- VIP medlem
Sånt händer väl på alla basar över 1500.- här på forumet..knedy skrev:tur att pbas63 sällan läser här annars hade han nog stört sig på alla som skriver varför dom inte ska köpa basen av honom.

Har du kvar dina Telebasar Knedy?
PM:a mig lite hires bilder isåfall och priser ifall dom ska säljas.
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- knedy
- VIP medlem
Den vita är såld och den andra ska få en Dark Star nu snart, den kommer nog få stanna ett bra tag hoppas jag.marcbass skrev:Sånt händer väl på alla basar över 1500.- här på forumet..knedy skrev:tur att pbas63 sällan läser här annars hade han nog stört sig på alla som skriver varför dom inte ska köpa basen av honom.
Har du kvar dina Telebasar Knedy?
PM:a mig lite hires bilder isåfall och priser ifall dom ska säljas.

Officiell stormästare i EB-orden
- knedy
- VIP medlem
ja det vet man ju aldrig, står ju "BUD över .." så rätt vad det är blir den dyr, det beror ju helt på vilka tokstollar som har oturen att vilja köpa den.sorghwind skrev:tja, jag skrev ju i all fall att den var billig, det måste väl vara ett litet litet plus?knedy skrev:tur att pbas63 sällan läser här annars hade han nog stört sig på alla som skriver varför dom inte ska köpa basen av honom.

Officiell stormästare i EB-orden
- Geddan
- VIP medlem
Var det den gången de slog in rutan på bilen, så är det 20 år sen, Johan.dereborn skrev:En sån har jag haft. Med anodiserad mässingsPG.
Den blev snodd för 10-15 år sen, samtidigt som min Hagström Viking.
För det berättade du när du var på Gullnäsgården och lirade.

"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- DoggyD
- Medlem++
Jo Jo Jo Jocke, men om jag känner dej rätt så är det väl bara en tidsfråga innan Jumpin' Jack Flash, It's A GAS GAS GAS börjar mala i lurarna igen. Det är iofs. en rätt trevlig låt som vi diggar båda två, och har gjort så ett tag nu, eller hur?jr skrev:Kan bara säga att efter en snbb provspelning är detta den bästa basen jag provspelat den här sidan om 12 000 kr. Vilken perfekt halsprofil...