Kaufmann skrev:Så länge det inte är tonfisk eller bananer på den är jag nöjd. MEN det är obligatoriskt med gröna oliver!
Oliver är möjligtvis något man kan starta krig med på Pizzerian.
Stoppa det i munnen....BIIIIIIG No No!!
Hade nästan glömt att du blev skrämd av en burk oliver som liten.
Men på sätt o vis kan jag hålla med. För dom kör ju m såna där könlös
urkärnad skit från spanien som smakar beskt saltvatten.
Kebabpizza plain m bara vitlöksås. Men d ska va riktigt kött från en gyros-gerät och inte nån färdigskuren skit. Framför allt vill man ju att strimlorna har lite stekyta.
Till detta gärna en Chianti eller nåt annan rötjut från östra italien.. Äh.. duger me öl oxå
Exaktemente.. vem fan vill ha halvkokt grislägg när man beställer Kebabkött? inte jag iaf.
yes. å även om det är "100 % nötkött" som dom utlovar,
så e det allt puts, senor, slask som man som kock putsar bort
från kött, som mals och pressas med kryddor, till "rullar", som sedan "steks" i en stående "grill" och skärs ner i strimmlor........ yek.....
Nu har jag nog förstört för en del "kebab"-älskare för all framtid...
Exaktemente.. vem fan vill ha halvkokt grislägg när man beställer Kebabkött? inte jag iaf.
yes. å även om det är "100 % nötkött" som dom utlovar,
så e det allt puts, senor, slask som man som kock putsar bort
från kött, som mals och pressas med kryddor, till "rullar", som sedan "steks" i en stående "grill" och skärs ner i strimmlor........ yek.....
Nu har jag nog förstört för en del "kebab"-älskare för all framtid...
Inter för mig... Jag äter tom "lövbit" om d kniper.. Men bara man vet att d inte är en tjur som är svarvad till en kon (sic) så e d väl ok.
Kebabpizza plain m bara vitlöksås. Men d ska va riktigt kött från en gyros-gerät och inte nån färdigskuren skit. Framför allt vill man ju att strimlorna har lite stekyta.
Fan där sa du nåt BB. Sjukt bra smak måste jag säga!